انتشار: ۰۸:۲۷ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۴
اگر من هم یکی از بازیگران فیلم نبودم دلم می‌خواست ببینم این گروه بین‌المللی چه کرده‌اند و چه نکرده‌اند؟ چه مسیری را برای سینما باز کرده‌اند و کدام جریان‌سازی رابه راه انداختند کدام نگاه ویژه به پیامبر و مسلمانان داشتند؟

به گزارش تابناک فرهنگی، داریوش فرهنگ بازیگر نقش ابوسفیان در فیلم «محمد رسول‌الله» در باره فیلم محمد رسول‌الله اینگونه به ایلنا؛ می‌گوید: اگر بخواهم حرف‌هایم غیرتکراری باشد باید اشاره کنم قبل از هر چیزی کنجکاوی تماشاگران برای دیدن و شنیدن دوران کودکی پیامبر(ص) همه را وسوسه می‌کند به عنوان یک مسلمان از زاویه‌ای مهرانگیز و مهربان به تماشای این فیلم بنشینند.

طبعا تبلیغات گسترده در این‌جاو آن‌جا و همه‌جا در استقبال مخاطبان موثر بوده‌ (حال بگذریم انگار اشقیاء‌ نباید در رسانه باشند مثل ابوسفیان) فیلمی با این حجم و اندازه و بودجه در سینما سابقه ندارد اگر من هم یکی از بازیگران فیلم نبودم دلم می‌خواست ببینم این گروه بین‌المللی چه کرده‌اند و چه نکرده‌اند؟ چه مسیری را برای سینما باز کرده‌اند؟ و کدام جریان‌سازی رابه راه انداختند؟ کدام نگاه ویژه را به پیامبر و مسلمانان داشتند؟

من خیلی علاقه‌مند نیستم درباره فیلمی که خود در آن سهم دارم حرف بزنم. فیلم به نمایش عمومی درآمده و اجازه دهید تمام گفته‌ها و ناگفته‌هایم را برای بعداز نمایش فیلم بگذارم. حال یک فرصتی پیدا شده با بودجه بسیار بسیار سنگین فیلمی ساخته شده که داعیه طراوت، تازگی و چشم‌نوازی دارد. داعیه مهر و مهربانی دارد. بیایید به خود فیلم نگاه کنیم؛ نه به حاشیه‌پردازی‌های آن. متاسفانه بعضی جاها در ایران و خارج از ایران بیشتر با نگاه سیاسی به فیلم نگاه می‌کنند.

در آخر باید گفت: « فیلم ها را باید دید نه آنکه گفت و نوشت»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: