انتشار: ۱۵:۱۲ - ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۴
اورسلا هولپ مدیر بخش آسیا، آفریقا و ایران نمایشگاه کتاب فرانکفورت و نیز کلودیا دوبری مدیر پروژه های بین المللی نمایشگاه کتاب فرانکفورت به عنوان میهمان ویژه در نمایشگاه کتاب امسال حضور دارند.
اورسلا هولپ مدیر بخش آسیا، آفریقا و ایران نمایشگاه کتاب فرانکفورت و نیز کلودیا دوبری مدیر پروژه های بین المللی نمایشگاه کتاب فرانکفورت به عنوان میهمان ویژه در نمایشگاه کتاب امسال حضور دارند.

به گزارش مهر، غرفه کشور آلمان در نمایشگاه بین‌المللی کتاب امسال میزبان بخشی از مدیران نمایشگاه بین المللی کتاب فرانکفورت و نیز برخی از ناشران و نویسندگان آلمانی زبان خواهد بود.

در این غرفه که در بخش بین المللی شبستان مصلی برپا خواهد شد ۴۰۰ عنوان کتاب از ۱۵۰ ناشر آلمانی زبان به نمایش در خواهد آمد. این آثار به طور مشخص در سه حوزه کتاب های کودک و نوجوان، کتاب‌های برگزیده جوایز ادبی آلمان و  نیز کتاب های برگزیده در حوزه معماری خواهد بود.

همچنین بخشی از این غرفه به معرفی نمایشگاه بین‌المللی کتاب فرانکفورت به عنوان بزرگترین مرکز نمایش کتاب و ایده در زمینه چاپ و نشر اختصاص دارد.

بنا بر این گزارش برنامه‌های این غرفه از روز شنبه ۱۹ اردیبهشت و از ساعت ۱۱ صبح با برگزاری برنامه صبحانه آلمانی با حضور بازدیدکنندگان آغاز می شود و  در ادامه در روز یکشنبه ۲۰ اردیبهشت دکتر جسیکا سینگر در نشستی در سرای اهل قلم که از ساعت ۱۰ شروع می شود به شرح قراردادهای مدرن ناشر و مولف برای انتشار کتاب های دیجیتال می پردازد.

اورسلا هولپ مدیر بخش آسیا و آفریقای نمایشگاه بین‌المللی کتاب فرانکفورت نیز روز دوشنبه ۲۱ اردیبهشت در نشستی از ساعت ۱۵ تا ۱۷ در سرای اهل قلم به سوالات ناشران و نویسندگان و علاقه مندان به حضور در نمایشگاه کتاب فرانکفورت پاسخ خواهد داد.

روز چهار شنبه ۲۳ اردیبهشت نیز کلودیا دوبری حاضر در نمایشگاه به معرفی کتابهای کودک و نوجوان ارائه شده توسط آلمان در نمایشگاه خواهد پرداخت.

در همین راستا و همزمان با برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران هیئت آلمانی حاضر در ایران سه نشست ادبی نیز در تهران برگزار خواهند کرد.

نشست نخست که به میزبانی فروشگاه شهر کتاب مرکزی واقع در خیابان شهید بهشتی ابتدای خیابان احمد قصیر برگزار می شود با عنوان یک زبان و سه نویسنده، میزبان سه نویسنده با عناوین لیجا تروجانو از آلمان، ایلما راکوسا از سوئیس و  وئا کایزر از استرالیا خواهد بود. این برنامه از ساعت۱۶:۳۰ عصر سه شنبه ۱۵ اردیبهشت آغاز می شود.

مایکل کلبرگ نیز نویسنده آلمانی است که در روز سه شنبه ۲۲ اردیبهشت به بحث و بررسی درباره آثار و ادبیات آلمانی در شهر کتاب فرشته خواهد پرداخت.

این نویسنده همچنین روز چهارشنبه ۲۳ اردیبهشت در سرای اهل قلم نمایشگاه کتاب نیز نشست مشابهی را از ساعت ۱۰ برگزار خواهد کرد.

همچنین اورسلا هولپ مدیر فروش آسیا و آفریقا و ایران نمایشگاه کتاب فرانکفورت از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت هر روز  از ساعت ۱۴ تا ۱۶ در نمایشگاه کتاب تهران  و در غرفه آلمان حضور خواهد داشت.

همچنین کلودیا دوبری مدیر پروژه‌های بین المللی نمایشگاه کتاب فرانکفورت نیز از ۱۶ تا ۲۳ اردیبهشت هر روز در نمایشگاه کتاب تهران میزبان مخاطبان ایرانی خواهد بود.

بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از ۱۶ تا ۲۶ اردیبهشت در مصلی امام خمینی تهران(ره) برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: