انتشار: ۱۹:۵۹ - ۱۵ شهريور ۱۳۹۴
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت:با توجه به اینکه این شاعر از شاعران معاصر و سرشناس کشور بوده است امیدواریم با همایشی در خور شایسته بتوانیم در حوزه ادبیات و شعر گام های بلندتری برداریم.
به گزارش تابناک فرهنگی و به نقل از سایت وزارت ارشاد یزد علی غیاثی ندوشن طی نشستی با اعضای ستاد علمی و اجرایی این همایش با اشاره به برگزاری همایش اخوان ثالث در تاریخ 15 و16مهرماه، افزود: با توجه به اینکه این شاعر از شاعران معاصر و سرشناس کشور بوده است امیدواریم با همایشی در خور شایسته بتوانیم در حوزه ادبیات و شعر گام های بلندتری برداریم.

وی در ادامه خواهان همکاری و مساعدت دستگاههای اجرایی در برپایی این همایش شد و گفت: استقبال کم ‌نظیر اساتید، پژوهشگران و علاقه ‌مندان به این حوزه باعث به تعویق افتادن این همایش ملی شد.

وی در عین حال با بیان اینکه زمان برگزاری همایش در تاریخ15 و16مهرماه حتمی است،تصریح کرد: با توجه به استقبال پژوهشگران از فراخوان مقالات همایش و تعداد مقالات دریافت شده، نتایج نهایی داوری مقالات دهه آخر شهریور ماه اعلام می شود.

غیاثی ندوشن گفت : این همایش با حضور برخی از مهمانان سرشناس حوزه ادبیات کشور در یزد به همراه برنامه‌های ویژه‌ای که تدارک دیده شده است، برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد:با هماهنگی‌های انجام شده، همایش شعر اخوان نیز به عنوان یکی از برنامه‌های مهم دیگر همایش ملی نکوداشت اخوان ثالث برگزار می ‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در ادامه ازآماده شدن نهایی برخی از آثار مرتبط با  اخوان ثالث خبر داد و اظهار امیدواری کرد این آثار در زمان برگزاری همایش با حضور خانواده اخوان ثالث رونمایی خواهد شد.

در این نشست اعضای ستاد علمی و اجرای همایش ملی نکوداشت اخوان ثالث نظرات و پیشنهادات خود را بیان نمودند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
  • حسینی
  • Iran, Islamic Republic of
  • ۰۱:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
0
0
شایسته است بنحومقتضی به مؤسسه فرهنگی هنری عرفان فر یزد بعنوان برگزارکننده این رویداد فرهنگی در کشور دستمریزاد وخدا قوت گفت