انتشار: ۰۸:۱۲ - ۱۵ شهريور ۱۳۹۴
پویانمایی مومو جدیدترین تولید امور سینمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به دهمین جشنواره بین المللی فیلم پویانمایی (انیمست) سال 2015 رومانی می رود.
به گزارش تابناک فرهنگی و به نقل از ایرنا، این فیلم پنج دقیقه ای که اثری از رسول زرین و هادی طبسی است، در مهر 1394 در بخش پویانمایی کوتاه کودکان این جشنواره بین المللی به نمایش در می آید.
این فیلم داستان مرد غارنشینی را روایت می کند که موهای انبوهی دارد. وی هر روز برای ورود و خروج به غار محل زندگی اش با مشکل مواجه می شود و تصمیم می گیرد که موهایش را ببرد، اما ناگهان حوادثی برایش رخ می دهد که موهایش باعث رهانیدن او از خطرها می شود. وی در پایان تصمیم می گیرد که با بزرگ کردن دهانه غار مشکل هر روزه اش را بر طرف کند.
مومو از جمله تازه ترین تولیداتی است از سوی جشنواره های بین المللی نیز مورد استقبال قرار گرفته است.
پیش تر این فیلم در بخش ایندی جینور دوازدهمین جشنواره بین المللی فیلم ایندی لیزبوآ پرتغال و بخش رسمی مسابقه فیلم های کوتاه جشنواره بین المللی فیلم پویانمایی سیکاف کره جنوبی در سال 2015 به نمایش درآمد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، دهمین جشنواره بین المللی فیلم پویانمایی (انیمست) رومانی روزهای 10 تا 19 مهر برگزار می شود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: