انتشار: ۱۳:۰۰ - ۰۸ شهريور ۱۳۹۴
حاشیه های ساخت فیلم داریوش مهرجویی تمامی ندارد و هر روز شاهد اتفاقات و اخبار جدیدی درباره این فیلم و حواشی آن هستیم.
به گزارش تابناک فرهنگی و به نقل از موسیقی ما ، داریوش مهرجویی این روزها در مراحل پیش تولید فیلم «سنتوری، مرد پائیزی» (سنتوری 2) است و پس ازانصراف محسن چاوشی و بهرام رادان به دلایل مختلف، این بار یک خواننده رپ از برخی اظهارنظرهای این کارگردان سینمای ایران دلخور شده و با ارائه برخی توضیحات، جواب محترمانه به اظهار نظرهای کارگردان سینمای ایران داد.

آن طور که برخی رسانه ها گزارش داده اند درفیلمنامه «سنتوري ۲ » علي سنتوري در آسایشگاه ترك اعتیاد تحت درمان است و دوست رپر او به سراغش مي رود تا به او كمك كند دوباره به اوج برسد. مهرجویي قصد داشت از زوج بهرام رادان و یاسر بختیاري براي این دو نقش بهره ببرد.

اما اخبار تازه و متفاوت حاكي از آن است كه یاس هم مثل چاوشي و رادان قید حضور در جدیدترین اثر مهرجویي را زده است. یاسر بختیاري كه از شناخته شده ترین رپرهای حال حاضر كشور است پیش از این در چند گفتگوي مطبوعاتي اعلام كرده بود كه قصد حضور در عالم سینما را ندارد و ترجیح ميدهد موسیقي را به صورت حرفه ای دنبال كند و تمام تمركز خود را روي این هنر بگذارد؛

اما خبر رد شدن او توسط مهرجویي با عدم علاقه یاس به بازیگري در تضاد بود. این خبر از سوي نزدیكان داریوش مهرجویي طوري بیان شده بود كه گویي یاس به بازیگري علاقه مند بوده اما آقاي كارگردان او را مستعد بازیگري تشخیص نداده است!

یاس ماجرا را این طور بیان مي كند: «چند روز پیش یكي از دوستانم به نام محمد علیپور صفحه ای از یك مجله براي من ارسال كرد كه در آن نوشته شده بود آقاي مهرجویي بازي من را براي سنتوري ۲ تأیید نكرده و مرا رد كرده است. نمي دانم این بي انصافي از سمت كسی است كه خبر را منتقل كرده، یا آقاي مهرجویي؛ ولي این خبر از هر طریقي نقل شده، نهایت بي انصافي و كم لطفي است. قضیه از این قرار است كه بهرام رادان با من تماس گرفت و گفت باید در مورد مسأله اي باهم صحبت كنیم. در نهایت در یكي از روزهایي كه بهرام مشغول بازي در فیلم عصر یخبندان بود، سر صحنه این فیلم سینمایي یكدیگر را ملاقات كردیم و بهرام مسأله سنتوري ۲ را مطرح كرد و قرار شد یك روز به اتفاق هم آقاي مهرجویي را ملاقات كنیم. این اتفاق افتاد و ما یكدیگر را دیدیم اما در آن دیدار نه تستي دادم، نه پذیرفتم در این پروژه حضور داشته باشم و نه حتي با فیلمنامه ایشان موافق بودم! مضمون این فیلمنامه و همچنین نام شخصیت ها و ماجراهایي كه در این فیلمنامه عنوان شده هیچ ارتباطي به رپ فارسي و فراز و نشیب هایي كه در طول همه این سال ها داشته ایم، ندارد. من براي آقاي مهرجویي به عنوان یك پیشكسوت احترام خاصي قائلم اما این احترام دلیل بر این نمي شود كه ایشان خودشان یك طرفه شخصي را تأیید یا تكذیب كنند. نمي دانم روال كار اهالي سینما به چه صورتي است اما فكر مي كنم در اولین قدم باید بازیگر با فیلمنامه ارتباط برقرار كند كه همان طور كه گفتم من با فیلمنامه سنتوري 2 ارتباط برقرار نكردم. شاید این حرف من از سمت عده اي حمل بر خودستایي شود اما تا امروز بیش از ۱۰ فیلم سینمایي به من پیشنهاد شده ولي ترجیحم این است در حیطه اي فعالیت كنم كه عاشقش هستم و آن هم چیزي نیست جز موسیقي! به همین دلیل هم تا امروز حتي یك بار هم خودم را در زمینه بازیگري و سینما محك نزد ه ام كه ببینم آیا در این زمینه استعداد دارم یا خیر. در آخر امیدوارم كساني كه مطلب مي نویسند به درجه اي از درك برسند كه مطلبي را یك طرفه چاپ نكنند.»

پیش از این نیز «محسن چاوشی» و «بهرام رادان» از حضور در این فیلم انصراف دادند و گفته می شود حامد بهداد گزینه اصلی حضور در نقش اول فیلم جدید مهرجویی است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: