انتشار: ۱۴:۴۴ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۴
نیکنام حسین پور اعلام کرد: زمان ثبت نام بن کارت‌های دانشجویی به پایان رسیده است اما از آنجایی که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بودجه مشخصی را برای دانشجویان در نظر گرفته و قصد ندارد این بودجه را برگرداند به همین دلیل دانشجویان از هر شهر و استانی تا شروع نمایشگاه می‌توانند اقدام به ثبت نام کنند.
نیکنام حسین‌پور،مدیر کمیته رفاهی و نهادهای همکار بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: هیچ محدودیتی برای ثبت نام بن کارت‌های دانشجویی وجود ندارد و دانشجویان تا شروع نمایشگاه می‌توانند اقدام به ثبت نام کنند.


به گزارش تابناک، نیکنام حسین‌پور اعلام کرد:  از ساعات ابتدایی روز پنچشنبه کار ثبت نام‌ بن‌کارت‌ها به شکل آزاد انجام گرفته و هیچ محدودیتی برای ثبت نام وجود ندارد و دانشجویان می‌توانند تا پایان ظرفیت بن‌کارت‌ها اقدام به ثبت‌نام کنند.


وی ادامه داد: زمان ثبت نام بن کارت‌های دانشجویی به پایان رسیده است اما از آنجایی که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بودجه مشخصی را برای دانشجویان در نظر گرفته و قصد ندارد این بودجه را برگرداند به همین دلیل دانشجویان از هر شهر و استانی تا شروع نمایشگاه می‌توانند اقدام به ثبت نام کنند.


مدیر کمیته رفاهی و نهادهای همکار نمایشگاه کتاب تهران گفت: دانشجویان توجه داشته باشند که ظرفیت بن کارت‌ها محدود است و در صورتی که به مرز 250 هزار دانشجو برسد دیگر کار ثبت نام متوقف خواهد شد.


بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با شعار «خواندن، گفت‌و‌گو با جهان» از تاریخ 16 تا 26 اردیبهشت ماه در مصلای امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: