انتشار: ۱۶:۵۹ - ۰۴ شهريور ۱۳۹۴
فوربز گزارش داد که جنیفر لارنس پردرآمدترین بازیگر زن ۲۰۱۵ است و به دنبال آن اسکارلت جوهانسن و ملیسا مک کارتی قرار دارند.
چه عاشقش باشید چه ازش متنفر باشید، جنیفر لارنس قطعا بیشتر از شما، دوستانتان و یا حتی بیشتر از  دیگر بازیگران زن در سراسر جهان، پول در می آورد. فوربز به تازگی لیست پردرآمدترین بازیگران زن جهان در سال ۲۰۱۵ را بیرون داده است.

جیفر لارنس، ۲۵ ساله، امسال ۵۲ میلیون دلار درآمد داشته است، او توانست اسکارلت جوهانسن بازیگر رده دوم این جدول را شکست دهد آنهم با تفاوت درآمدی بیشتر از ۱۶.۵ میلیون دلار.

اسکارلت جوهانسن بازیگر «انتقام جویان: سن اورلتران» در مکان دوم با درآمد ۳۵.۵ میلیون دلار قرار دارد. امسال، فوربز تغییراتی را ایجاد کرده است که یکی از آن ها بازیگران زن از تمام دنیا می باشد.

بر این اساس، بینگبینگ فان بازیگر زن کشور چین در مکان چهارم این جدول بعد از کمدین آمریکایی، ملیسا مک کارتی قرار گرفت.  ستاره فیلم «جاسوس» با درآمد ۲۳ میلیون دلاری در مکان سوم قرار گرفت در حالی که بینگبینگ فان  ۲۱ میلیون دلار درآمد داشته است
 

ملیسا مک کارتی به تازگی در بخش مد نیز وارد شد و توانسته خط تولید لباس را برای زنان سایز بزرگ بوجود بیاورد، که با این کار احتمال نزدیک شدنش به مکان اول جدول در سال آینده بسیار زیاد است.
 

پر درآمدترین بازیگران زنی که امروزه کار می کنند درآمدی بین ۱۰ تا ۲۰ میلیون دلار برای یک فیلم را دارند. فیلم «بازی های گرسنگی» با بازی جنیفر لارنس از معدود مجموعه هایی بود که یک زن نقش اصلی فیلم را برعهده داشت.


براساس گزارشات اخیر، ۲۱ از ۱۰۰ فیلم در سال ۲۰۱۴ شامل زن در نقش اصلی یا نقش دوم بوده است که این آمار ۲۸.۱ درصد از کاراکترها را در ۱۰۰ فیلمی که زنان در آن حضور داشتند نشان می دهد.

سندرا بولاک در سال ۲۰۱۴ پردرآمدترین بازیگر زن بود. او امسال حتی در ده تای برتر جدول هم حضور نداشت. دستمزد او از ۵۱ میلیون دلار در سال ۲۰۱۴ به ۸ میلیون دلار رسیده است. دیگر بازیگران خوب همچون اما استون نیز شامل این حال می شود که امسال ۶.۵ میلیون دلار و یا کریستن استیوارت امسال ۱۰ میلیون دلار درآمد داشتند. این امر هم تنها به دلیل بازی های کوچک و مستقل آتها در این سال ها بوده است. 

اگرچه جنیفر انیستون که این روزها در فیلم های کمی حضور دارد، موفق شد در بین ده نفر اول این جدول قرار بگیرد. او با دریافت ۱۶.۵ میلیون دلار در مکان پنجم جدول ایستاد. 

جولیا رابرتز با ۶ میلیون دلار در مکان ششم ایستاده است. موفقیت امسال او برای حضور در تبلیغات شرکت هایی چون لانکوم، جیوانچی و کالزیدونیا می باشد.

 

در زیر می توانید لیست ده  نفر برتر جدول را مشاهده کنید:
 

۱. جنیفر لارنس - ۵۲ میلیون دلار

۲. اسکارلت جوهانسن - ۳۵.۵ میلیون دلار

۳. ملیسا مک کارتی - ۲۳ میلیون دلار

۴. بینگبینگ فان - ۲۱ میلیون دلار

۵. جنیفر انیستون - ۱۶.۵ میلیون دلار

۶. جولیا رابرتز - ۱۶ میلیون دلار

۷. آنجلینا جولی - ۱۵ میلیون دلار

۸. ریس ویترسپون - ۱۵ میلیون دلار

۹. آن هاتاوی- ۱۲ میلیون دلار

۱۰. کریستن استیوارت - ۱۰ میلیون دلار


منبع: سینما نگار
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: