انتشار: ۱۰:۵۲ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۴
نویسنده دفاع مقدس گفت: نوشتن در حوزه دفاع مقدس از علائق من است زیرا حس می‌کنم این دینی است که بر گردن دارم.
نویسنده دفاع مقدس گفت: نوشتن در حوزه دفاع مقدس از علائق من است زیرا حس می‌کنم این دینی است که بر گردن دارم.

گلعلی بابایی، نویسنده حوزه دفاع مقدس در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران در خصوص کتابخوانی و پیشنهاد متناسب با فصل بهار گفت: من پیشنهاد می‌کنم مردم کتاب بخوانند نه اینکه چه کتابی بخوانند.

بابایی در مورد برگزاری نمایشگاه طی یک سال اظهار داشت: اگر نمایشگاه بخواهد در سال چندین بار تکرار شود شیرینی و جذابیت خود را از دست می‌دهد و همین یک بار انقدر جامعیت دارد که پاسخگوی نیاز افراد اهل مطالعه باشد.

وی با ارائه پیشنهاداتی برای تشویق خرید کتاب و کتابخوانی عنوان کرد: باید تسهیلاتی برای اهل مطالعه مانند بن تخفیف کتاب ارائه دهند تا این افراد به سمت کتاب و کتابخوانی سوق داده شوند.
زیرا اکثریت افرادی که به سمت کتاب می‌روند دانش آموزان و یا دانشجویان هستند و با توجه به هزینه بالای کتاب باید شرایط را برای خرید افراد محصل فراهم کرد.

این نویسنده در زمینه دفاع مقدس گفت: من به این حوزه بسیار علاقه مندم حتی اگر این راه سخت باشد آن را تحمل می‌کنم زیرا حس می‌کنم این دینی است که بر گردن دارم و علاقه یکی از پارامترهای موثر در موفقیت است.

بابایی در پایان از کتاب خود در نمایشگاه امسال گفت: کتابی به نام «حبیب؛تولدی دیگر» در نمایشگاه امسال دارم که علاقه‌مندان به حوزه دفاع مقدس می‌توانند تهیه کنند. خود من هم کتابهایی در زمینه دفاع مقدس در نظر دارم که در نمایشگاه خریداری خواهم کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: