انتشار: ۲۰:۰۵ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴
بهناز ضرابی‌زاده، نویسنده حوزه دفاع مقدس گفت: کتاب «محله حاجی» اثر تازه‌ام در نمایشگاه بین‌المللی کتاب است. همچنین نگارش کتاب «گلستان یازدهم» را به پایان رسانده و به سوره مهر تحویل داده‌ام.

ضرابی‌زاده، از نویسندگان حوزه دفاع مقدس به ایبنا گفت: کتاب تازه‌ای را در حوزه خاطرات برای انتشار به سوره مهر سپرده‌ام.

وی ادامه داد: «گلستان یازدهم» نام این کتاب است که خاطرات زهرا پناهیان، همسر شهید چیت‌‌سازیان و فراز و فرود‌های وی در زندگی هشت ماهه با این شهید را دربردارد. البته این کتاب به زندگی این بانو، پس از شهادت همسرش هم پرداخته است.

نویسنده «دختر شینا» روایت زندگی شهید چیت‌سازیان را از جذا‌ب‌ترین روایت‌ها از دفاع مقدس دانست و گفت: فرزند این زوج، 37 روز پس از شهادت چیت‌سازیان متولد شد. این کتاب در قالب خاطره نوشته شده است و من در نگارش این کتاب کوشیدم ساختار و تکنیک جذاب و متفاوتی داشته باشم.

وی همچنین از «محله حاجی» به عنوان کتابی نام برد که در بیست و هشمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه خواهد شد و افزود: داستان «محله حاجی» در همدان رخ می‌دهد و ماجرای فعالیت‌های دو نوجوان در سال‌های نزدیک به پیروزی انقلاب را بیان می‌کند.

به گفته ضرابی‌زاده، وقایع مهمی مانند فوت حاج ملا‌علی همدانی و دیگر حوادث اثرگذار در موج انقلابی مردم همدان در خلال این داستان روایت می‌شود. این کتاب با شمارگان دو ‌هزار و 500 نسخه، قطع رقعی، 116 صفحه در نمایشگاه عرضه خواهد شد.

وی ابراز امیدواری کرد که بتواند از بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران دیدار کند و ادامه داد: حتی اگر فرد اهل مطالعه‌ای قصد خرید کتابی هم نداشته باشد، نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران فرصت مغتنمی است تا اهل کتاب گرد هم بیایند. نمایشگاه کتاب همواره برایم روحیه بخش بوده است و اغلب با دیدار یک روز‌ه‌ام از این فضای فرهنگی، تا مدت‌ها انرژی مثبتی دارم.

بیست هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از 16 تا 26 اردیبهشت 1394 در شبستان مصلای امام خمینی(ره) بر پا می‌شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: