انتشار: ۱۵:۵۳ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴
امضای «حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی» در کتاب «امضاها» از نظر روانشناسی و زیبایی شناسی تحلیل می‌شود.
امضای «حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی» در کتاب «امضاها» از نظر روانشناسی و زیبایی شناسی تحلیل می‌شود.

امیر حسین کریمی وثیق، مدیر مسئول انتشارات «نشر الگوی فردا» در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران با اشاره به انتشار کتاب «امضاها» برای ارائه احتمالی در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران افزود: این کتاب در برگیرنده تحلیل روانشناسی و زیبایی شناسی امضای 300 نفر از مشاهیر و انسان‌های برجسته چون مرحوم «آیت الله بروجردی»، «آوینی»، «امیرکبیر»، «مهاتما گاندی»، «حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی»، «محمد زکریای رازی»، «گالیله»، «هاروی»، «ویلیام شکسپیر»، «جبران خلیل جبران»، «شهریار»، «باخ»، «بتهون» و «چارلی چاپلین» است.

وی ادامه داد: «یک نقطه بیش» هم عنوان کتابی بوده که در هر صفحه 2 کلمه را جای داده که از نظر ظاهری هم شکل هستند اما جابجایی یک نقطه باعث رخ دادن اتفاقی بزرگ و تغییر معنی آنها می‌شود.

مدیر مسئول انتشارات نشر الگوی فردا ادامه داد: ارتباط میان کلمات موجود در یک صفحه کتاب «یک نقطه بیش» در قالب یک شعر و یا داستان مشخص شده و بیان می شود.

کریمی وثیق اظهار داشت: کتاب «سنگ نوشته‌ها» آنچنان مجموعه‌ای از نوشته‌های روی سنگ قبر بزرگان و نام آوران را در خود جای داده که گویا این نوشته‌ها ماحصل زندگی این افراد هستند.

وی ادامه داد: از افرادی که نام آنها در کتاب «سنگ نوشته‌ها» ذکر شده می‌توان به «ناصر حجازی»، «ابوسعید ابوالخیر»،«ابوعلی سینا»، «سلمان هراتی»، «علی حاتمی»،‌ «سهراب سپهری» و «آیدین نیکخواه بهرامی» اشاره کرد.

مدیر مسئول انتشارات نشر الگوی فردا ادامه داد: کتاب «چیزهایی هست که نمی‌بینید» هم اثری است که مخاطب را به سوی ریز بینی در مسائل اجتماعی مطرح در محیط زندگی سوق می‌هد.

کریمی وثیق تصریح کرد: این کتاب به همراه یک ذره بین ارائه می‌شود تا علاقمندان به صورت نمادین به بررسی مسائل اجتماعی مطرح از زیر ذره بین دقیق بپردازند.

وی افزود: کتابهای «یک نقطه بیش»، «امضاها»، «چیزهایی هست که نمی‌بینید» و «سنگ نوشته‌ها» در صورتی در بیست‌وهشتیمن نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ارائه می‌شوند که دست اندرکاران برگزاری این نمایشگاه شروط ما را بپذیرند.  

مدیر مسئول انتشارات نشر الگوی فردا در خصوص شروط خود برای حضور در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، اظهار داشت: ما صفحه‌ای در اینستاگرام داریم که باز دید کننده‌های زیادی هم دارد بنابراین خواسته‌ایم که غرفهَ‌ای را به انتشارات نشر الگوی فردا اختصاص بدهند تا تمامی پوسترهای منتشر شده فضای مجازی را بتوان در آن نصب کرد.

کریمی وثیق ادامه داد: از شروط دیگر ما برای حضور در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران می‌توان به تفاوت غرفه آرایی ما با کار ناشران دیگر اشاره کرد مبنی بر آنکه غرفه از شکل عادی خود خارج شده و یک چرخ تزیین شود.

وی گفت: چرخ قرار گرفته در غرفه ما عنوان چرخ کتاب را به خود می‌گیرد و بازدید کنندگان با توقف در مقابل این چرخ به صورت دیجیتال با کتابهای انتشارات نشر الگوی فردا آشنا می‌شوند.

مدیر مسئول انتشارات نشر الگوی فردا خاطر نشان کرد: ما نمی‌خواهیم صرفا فروش داشته باشیم و بیشتر به دنبال کسب رضایت مخاطبان خود از طریق بکارگیری ابتکارات و نوآوری در غرفه آرایی و معرفی آثارمان هستیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: