انتشار: ۱۲:۴۲ - ۲۳ تير ۱۳۹۴
پس از انصراف محمد معتمدی از خوانندگی در ارکستر سازهای ملی، حسین علیشاپور جایگزینش شد.
به گزارش تابناک فرهنگی و به نقل از تسنیم، علیشاپور در گفت‌وگویی در این خصوص گفت: طی تماسی که از سوی عوامل ارکستر با بنده گرفتند ، مقرر شد که من به جای محمد معتمدی بخشی از آثاری که اجرا خواهد شد را بخوانم.

وی افزود : البته زمان باقی مانده تا کنسرت بسیار اندک است؛ اما امیدوارم که بتوانم خودم را به اجرا برسانم.

علیشاپور گفت: البته جناب اسماعیل تهرانی را از سالیان پیش، با شنیدن آثارشان می‌شناسم و می‌دانم که از موسیقی‌دانان باسواد حوزه‌ی موسیقی ملی هستند. امیدوارم که حضور بنده که برای نخستین بار است در ارکسترهای وزارت فرهنگ و ارشاد اتفاق می‌افتد بتواند منشاء خدماتی، هرچند اندک به موسیقی باشد.

وی درباره حضورِ در کنار وحید تاج به عنوان خواننده ارکستر اظهار کرد: وحید تاج از دوستان خوب من است و جزو خوانندگان جوان و خوب موسیقی ملی محسوب می‌شود . امیدوارم ارکسترهای وزارت فرهنگ و ارشاد محملی باشند که دوستان خواننده  جوان دیگرم هم بتوانند با آن ها همکاری داشته و توانایی‌های خود را بروز دهند.

حسین علیشاپور آوازخوان 41 ساله از محضر استادانی چون صدیق تعریف، محسن کرامتی، رضوی سروستانی، منوچهر همایونپور و دکتر حسین عمومی بهره‌مند شده است.

همکاری با هنرمندان چیره دستی چون کیهان کلهر، مسعود شعاری، محسن نفر، بهزاد عبدی و سیامک جهانگیری در کارنامه  او دیده می‌شود. همچنین 11 آلبوم موسیقی با صدای حسین علیشاپور به بازار موسیقی عرضه شده است.

کنسرت ارکستر سازهای ملی با رهبری اسماعیل تهرانی و خوانندگی حسین علیشاپور و وحید تاج، شنبه 27 تیر 1394 در تالار وحدت برگزار می‌شود.


برچسب ها: موسیقی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: