انتشار: ۱۵:۱۶ - ۲۰ تير ۱۳۹۴
به نظر می رسد همه چیز برای ساخت دهمین فیلم سینمایی کریستوفر نولان آماده است.
به گزارش تابناک فرهنگی و به نقل از تسنیم، ویل مک کراب فیلمساز و نویسنده سینما در توییتی امیدواری را به هواداران کریستوفر نولان داده است. وی ادعا کرده کار بر روی فیلمنامه دهمین اثر سینمایی خالق «ممنتو» به پایان رسیده است. او معتقد است پروژه آینده کریستوفر نولان یک اثر ارجینال است. با این حساب تمامی شایعات مبنی بر اقتباس هایی که برادران وارنر حقوقشان را خریداری کرده رنگ می بازد.

خبر دیگر از این کارگردان شناخته شده این که وی در طول دو هفته گذشته بارها به اروپا سفر کرده. خیلی ها معتقدند وی دنبال لوکیشن های فیلم جدیدش است. چیزی که این شایعه را قوت می بخشد هم دیدار وی و علی مرتضی تهیه کننده پاکستانی سینما است. از آنجایی که طبق کارنامه کاری نولان، وی تقریبا هر دو سال یک فیلم سینمایی داشته و با توجه به اکران «در میان ستارگان» در اواخر سال 2014 پیش بینی می شود خیلی زود اطلاعات جدیدی از دهمین فیلم سینمایی کریستوفر نولان منتشر شود.

کریستوفر نولان کارگردان سرشناس سینمای بریتانیا است که سابقه ساخت آثار مطرحی چون «بی خوابی»، «پرستیژ»، سه گانه «شوالیه تاریکی» و «تلقین» را در کارنامه کاریش دارد. گفته می شود دهمین فیلم سینمایی کریستوفر نولان اواخر سال 2016 یا حداکثر در سال 2017 اکران شود.

برچسب ها: سینمای جهان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: