انتشار: ۱۵:۰۴ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴
مستند «ایران فوق العاده است» که روایتگر زندگی زنی فرانسوی در ایران است، امشب ساعت 22 از برنامه دریچه شبکه مستند پخش می‌شود.
مستند «ایران فوق العاده است» که روایتگر زندگی زنی فرانسوی در ایران است، امشب ساعت 22 از برنامه دریچه شبکه مستند پخش می‌شود.

به گزارش جام جم، این مستند زندگی زنی فرانسوی را نمایش می‌دهد که همراه همسر رومانیایی‌تبارش به ایران آمده و تجربه‌های متفاوتی از زندگی در ایران دارد.

این مستند 60 دقیقه‌ای ساعت 23 از شبکه مستند پخش می‌شود و جمعه ساعت 10 صبح تکرار خواهد شد.

دو قسمت از مجموعه «گلستانه» که تصاویر کمتر دیده شده از وقایع قرن اخیر را نمایش می‌دهد، امروز و فردا از شبکه مستند پخش می‌شود.

این مجموعه که به تهیه‌کنندگی و کارگردانی ابوالفضل توکلی تولید می‌شود، در قالب میان برنامه‌های کوتاه‌ تصاویر آرشیوی دیده نشده یا خاطره‌انگیز از رویدادهای مهم تاریخ کشورمان را به نمایش می‌گذارد.

افتتاح اولین مرکز کامپیوتر ایران در سال 1350، اولین تصویر از ایستگاه راه‌آهن شهر ری در سال 1350 که سال‌ها پیش تخریب شده و واگن ناصرالدین شاه قاجار در این ایستگاه، برخی از این تصاویر هستند.

مستند چوپان دریا ساخته تریش دالمن که درباره مبارزات یک ملوان دریایی است، فردا ساعت 16 از برنامه «آنسو» پخش می‌شود.

این مستند روایتگر زندگی پل واتسون، ملوان دریایی عاشق محیط زیست است که زندگی خود را وقف مبارزه با صید بی‌رویه آبزیان رو به انقراض کرده است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: