انتشار: ۱۶:۳۷ - ۱۹ تير ۱۳۹۴
پایگاه حمایت از فیلم کوتاه مستقل با 7 فیلم به بخش مسابقه جشنواره TOKO ایتالیا راه یافت.
به گزارش تابناک فرهنگی و به نقل از  ایلنا، از میان فیلم‌های ارسالی پایگاه حمایت از فیلم کوتاه مستقل به جشنواره بین‌المللی فیلم TOKO ایتالیا، 7 فیلم این پایگاه به بخش مسابقه اصلی این جشنواره راه یافت.

فیلم‌های راه یافته به این جشنواره که توزیع‌کننده آنها پایگاه حمایت از فیلم کوتاه مستقل است، عبارتند از: من در محدوده ادراک به کارگردانی محمدرضا رکن‌الدینی، باید سیاه به کارگردانی باران سرمد، سیاست به کارگردانی سیدعلی سجادی، او به کارگردانی سیدمصطفی رحیمی، پنکه به کارگردانی شیرین سوهانی، خاک و خیال به کارگردانی زهرا یاربی و کرگدن به کارگردانی فرزانه قبادی.

9 فیلم به نمایندگی از ایران در این جشنواره حضور دارند که شامل 7 فیلم پایگاه حمایت از فیلم کوتاه مستقل و 2 فیلم احساس به کارگردانی تی یام یابنده و می‌خورد بر بام خانه به کارگردانی تیمور قادری هستند.

نخستین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم  TOKO با هدف نزدیکی عموم مردم به سینما و ایجاد بحث‌های آموزشی بین هنرمندان و بینندگان، با برنامه‌هایی نظیر مسابقه فیلم کوتاه و انیمیشن، گفتگو با کارگردانان، برنامه‌های موسیقی و نمایشگاه‌های عکاسی، طی روزهای 24 و 25 جولای 2015 در ایتالیا برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: