انتشار: ۱۸:۵۴ - ۱۶ تير ۱۳۹۴
پروژه تکمیل آخرین فیلم اورسون ولز به نام «سمت دیگر باد» با وجود مشکلات مالی به وجود آمده، ادامه پیدا خواهد کرد.
به گزارش تابناک فرهنگی و به نقل از نیویورک تایمز، تیم تهیه کنندگانی که قصد دارند فیلم ناتمام اورسون ولز را تکمیل و روانه بازار کنند به خاطر کمبود بودجه، کمپین جمع آوری پول برای این پروژه تشکیل دادند.

فیلیپ جان ریمزا تهیه کننده اصلی کار در مصاحبه تلفنی به نیویورک تایمز گفت: ما قصد داریم این پروژه را تا آخر سال تکمیل کنیم ولی نمی خواهیم این کار را با عجله انجام دهیم.

تیم تهیه فیلم به دلیل مشکلات مالی با ایجاد کمپین جمع آوری پول اعلام کردند که قصد دارند ۲ میلیون دلار را تا ۱۴ ژوئن جمع آوری کنند. اما بعد از مدتی این رقم را به ۱ میلیون دلار کاهش دادند و پایان مهلت خود را ۵ جولای اعلام کردند.

در نهایت آنها موفق شدند ۴۰۶.۴۰۵ دلار از ۲۸۵۸ نفر جمع آوری کنند. جان ریمزا در واکنش به این حمایت مردمی برای تکمیل کار گفت: از تمام کسانی که به ما کمک کردند صمیمانه سپاسگزارم، حالا می توانیم حداقل فاز بعدی پروژه را آغاز کنیم و قرار است فیلم برای تدوین به کالیفرنیا فرستاده شود.  

 اورسون ولز که همه او را به خاطر یکی از بهترین فیلم های تاریخ سینما یعنی «همشهری کین» می شناسند، تولید فیلم «سمت دیگر باد» را در سال ۱۹۷۰ آغاز کرد و ۱۵ سال بعد در۱۹۸۵ از دنیا رفت و هیچ گاه نتوانست آخرین فیلمش را به پایان ببرد.

برچسب ها: سینمای جهان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: