انتشار: ۱۴:۱۳ - ۱۳ تير ۱۳۹۴
مجید پویان،دبیر علمی نخستین همایش ملی نکوداشت مهدی اخوان ثالث، از اعلام نتایج داوری مقدماتی آثار ارسالی به دبیرخانه این همایش خبر داد.
به گزارش تابناک فرهنگی و به نقل از سایت وزارت ارشاد یزد مجید پویان اعلام کرد از زمان اعلام فراخوان مقالات تا پایان مهلت تعیین شده، 535 چکیده  و مقاله به دبیرخانه علمی همایش ارسال شد.

 پویان افزود:  نتایج داوری مقدماتی آثار دریافتی، از 16 خرداد ماه گذشته به تدریج اعلام شد و به دلیل کمیت بالای آثار ، تا دهم تیرماه جاری به طول انجامید.
وی استقبال پژوهشگران   از  فراخوان  مقالات این همایش را   بسیار خوب توصیف کرد و اضافه کرد هر چند 31 اردیبهشت آخرین مهلت ارسال آثار بود، به دلیل استقبال و درخواست پژوهشگران و علاقه مندان، این زمان تا 15 خرداد تمدید شد و در فرجام در  مدت زمان دو ماه تعداد قابل توجهی چکیده و مقاله دریافت  گردید.
پویان در ادامه گفت: پژوشگران می توانند نتایج داوری را در صفحه شخصی خود در درگاه اینترنتی همایش به نشانیwww.akhavansaales.ir مشاهده کنند.
وی از همه پژوهشگران ارجمند درخواست کرد تا فایل وُرد(الزامی)  و پی دی اف مقاله(شامل چکیده و اصل مقاله ) را  تا حداکثر  تاریخ 15 مرداد از طریق سایت همایش ارسال نمایند.

وی همچنین تاکید کرد  کسانی که از طریق رایانامۀ  دبیرخانه همایش آثار خود را ارسال کرده اند، در سایت همایش ثبت نام کنند و اصل مقاله را از طریق صفحه شخصی خود  ارسال نمایند.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: