انتشار: ۱۳:۴۵ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۴
موتمن ادامه داد: مردم تصور می کنند به طور مثال مشکلات داخلی از جمله تورم و مسائل اقتصادی به تحریم ها ارتباط دارد، در حالی که واقعیت این است که مشکلات اقتصادی به تحریم ها ارتباطی ندارد.
به گزارش تابناک فرهنگی و به نقل از تسنیم فرزاد موتمن گفت: هنوز جنس عقایدم، عقاید اوایل انقلاب است و شخصا از اقدامات دانشجویان خط امام (ره) در سال 1358 برای اشغال لانه جاسوسی دفاع می کنم و معتقدم آن اقدام درستی بوده و اعتقاد دارم در این 35 سالی که از انقلاب اسلامی گذشته، روابط در سطح بین المللی تغییر نکرده است که بخواهیم امتیازاتی به امپریالیست ها بدهیم.

وی با بیان اینکه اصولا موافق مذاکرات هسته ای نیستم، ادامه داد: مردم به مذاکرات بسیار امیدوار هستند و تصور می کنند به طور مثال مشکلات داخلی از جمله تورم و مسائل اقتصادی به تحریم ها ارتباط دارد، در حالی که واقعیت این است که مشکلات اقتصادی به تحریم ها ارتباطی ندارد و با عقد قرارداد و دادن امتیاز به آمریکایی ها مشکلات اقتصادی ما رفع نخواهد شد.
کارگردان کشورمان تصریح کرد: مشکلات اقتصادی ما بی شک فساد بانکی ما است و این مشکل داخلی به شمار می رود که باید در داخل کشور آن را رفع کرد.

موتمن با اشاره به مسئله تسلیحات هسته ای خاطر نشان کرد: این موضوع بین المللی است، یا تسلیحات هسته ای موضوع خوبی است که حق ما داشتن آنها است و اگر داشتن این نوع تسلیحات مسئله بدی به شمار می رود، باید این سوال را پرسید که چرا آمریکایی ها خودشان اینگونه تسلیحات را دارند؛ از این رو به نظرم پافشاری ما بر این مسئله بسیار درست است و این همانند مبارزه در زمان مصدق برای ملی شدن صنعت نفت انجام شده است، تلقی می شود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: