انتشار: ۱۸:۳۵ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۴
یابنده نگهبان به قلم استفان کینگ صدرنشین فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های ادبی قرار گرفت.
به گزارش تابناک فرهنگی به نقل از نیویورک تایمز، نام کینگ در کنار نام‌های پائول هاوکینگز و جودی بلوم  به عنوان سه نویسنده که می‌توانند در هفته‌های آینده نبض بازار کتاب را همچنان در دست داشته باشند معرفی شدند.

در صدر این جدول یابنده نگهبان تازه‌ترین رمان استفان کینگ قرار دارد رمانی که مخاطبان شیفته  داستان‌های هیجانی و پرماجرا را به شدت راضی کرده و این اثر را بدو ورود به بازار کتاب به یکی از پرمخاطب‌ترین رمان‌ها تبدیل کرده است.

در جایگاه دوم این فهرست رمانی از پائول هاوکینز قرار دارد. دختری در قطار عنوان این داستان است که تریلر روانشناختی هاوکینز را کامل می‌کند. او در این رمان با پرداختن به یک ماجرای پر حادثه در لندن  و با سوژه خیانت توجه مخاطبانش را به خود جلب کرده است.

قرار نامبارک نوشه جودی بلوم نیز اگر چه داستانی عاشقانه دارد اما در دل خود ماجراهایی هیجان انگیز دارد که علاوه بر جلب توجه مخاطبان رمان‌های عاشقانه توجه مخاطبان علاقمند به داستان‌های پرحادثه را نیز به خود جذب کرده است. او در این رمان داستان سقوط وحشتناک و مرگ آورر هواپیما در نیوجرسی در سال ۱۹۵۰ را نیز بازگو کرده است. این اثر به عنوان سومین رمان پرفروش توجه‌ علاقمندان به ادبیات را به خود جلب کرده است.

در جایگاه چهارم این فهرست رمان تمام‌ نورهایی که ما نمی‌توانیم ببینیم به قلم انتونی دوئر جای دارد. دوئر در این رمان داستان یک دختر نابینای فرانسوی و عشق او به یک پسر آلمانی را قبل از جنگ جهانی دوم به تصیر می‌کشد.

فرشته درخشان نوشته نلسون دومیل که با همکاری نشر گراند سنترال منتشر شده در جایگاه پنجم فهرست پرفروش‌های نیویورک تایمز جای داررد که ماجرایی تاریخی و سیاسی دارد. او در این رمان داستانی جذاب از فعالیت‌های روسیه را به رشته تحریر در آوردره است.

ششمین اثر پرفروش هفته تا امروز حافظه بشر به قلم دیوید بلادسی است که این اثر هم با همکاری گراند سنترال منتشر و روانه بازار کتاب شده.   بلادسی در این رمان زندگی ییک کارگاه پلیس را نقل می‌کند که درگیر یک ماجرای قتل می‌شود و خانواده‌اش در معرض خطر قرار می گیرند.

علاوه بر این اثار گناه کبیره نوشته جیمز پترو، دختر خوش‌شانس به قلم جسیکا ماهور، بلبل نوشته کریستین هانا و باغ وحش به قلم جیمز پترسون از دیگر رمان‌های پرفرروش این هفته بودند که انتظار می‌رود در هفته آینده نیز همچنان با استقبال علاقمندان به کتاب مواجه شوند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: