انتشار: ۱۴:۴۷ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۴
کنار گذاشتن برنامه های پر طرف دار از آنتن سیما

بعد از «رادیو هفت» پخش «دستان» نیز در شبکه آموزش متوقف شد!!

برنامه «دستان» در ۳ هفته اخیر از شبکه آموزش پخش نشده است و باید دید مسئولان شبکه آموزش امشب و برای چهارمین بار از پخش این برنامه جلوگیری می‌کنند یا خیر؟
به گزارش تابناک فرهنگی به نقل از تسنیم، جمعه‌های هر هفته ساعت که به 21 می‌رسید، علاقه‌مندان به موسیقی منتظر پخش برنامه «دستان» از شبکه آموزش بودند. اما به نظر می‌رسد که امشب چهارمین هفته است که انتظار علاقه‌مندانِ موسیقی برای دیدن این برنامه به سرانجام نخواهد رسید. «دستان» در 3 هفته اخیر پخش نشد تا زمزمه‌هایی مبنی بر لغو یک برنامه موسیقی، این بار در تلویزیون به گوش برسد. لازم به ذکر است که از مدتها پیش برنامه ی پر بیننده و پر طرفدار «رادیو هفت» نیز از آنتن شبکه آموزش کنار گذاشته شده است.

«دستان» تنها برنامه تلویزیونی با موضوع موسیقی است که حدود 2 سال است از شبکه آموزش پخش می‌شود.

شنیده‌ها حاکی است که آخرین برنامه تلویزیونی «دستان» با حضور مهمان‌هایی چون حمید متبسم و استاد قنبری‌مهر آماده رفتن روی آنتن صدا و سیما شده بود اما مدیران شبکه آموزش جلوی پخش این برنامه را گرفته‌اند و دلیل این امر را نداشتن رویکرد آموزشی این برنامه اعلام کرده‌اند.

برنامه تلویزیونی دستان از دو سال پیش با حدود 100 برنامه هر جمعه ساعت 21 و تکرار آن شنبه ساعت 21 پخش می‌شد.

روابط عمومی شبکه «آموزش» تا کنون هیچ اطلاع رسانی درباره لغو برنامه «دستان» و یا علتِ پخش نشدن این برنامه، اعلام نکرده است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: