انتشار: ۱۷:۳۶ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۴
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزدگفت : همایش ملی نکوداشت «مهدی اخوان ثالث» در یزد برگزارمی شود
به گزارش تابناک فرهنگی و به نقل از قدس آنلاین یزد ، علی غیاثی ندوشن طی نشستی با اعضای ستاد برگزاری همایش ملی نکوداشت مهدی اخوان ثالث اظهار داشت: این همایش قرار است در روزهای ۱۱ و ۱۲ شهریورماه سال جاری به مدت دو روز در یزد برگزار شود.
 
وی افزود: تاکنون ۳۸ چکیده مقاله به دبیرخانه همایش ارسال شده که علاقمندان تا ۳۱ اردیبهشت ماه فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه همایش ارسال کنند.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد همچنین با بیان اینکه درهمایش ملی نکوداشت مهدی اخوان ثالث برنامه های متنوعی اجرا می شود، تصریح کرد : برای اولین بار کتاب «تقریرات درس ادبیات معاصر اخوان» به کوشش دکتر یدالله جلالی پندری، چاپ و منتشر می شود.
 
غیاثی ندوشن، انتشار کتاب های چکیده مقالات همایش، شعر تازه درباره اخوان و چاپ مجموعه مقالات برگزیده را از دیگر برنامه های این همایش عنوان کرد و گفت: در زمان برگزاری همایش، این کتابها رونمایی خواهد شد.
 
وی در مورد برنامه های جنبی همایش خاطرنشان ساخت : نمایشگاه آثار اخوان، نمایشگاه آثار هنری مرتبط با اخوان و دیدار از زادگاه پدری اخوان در رستای فهرج یزد از اهم برنامه های جانبی این مراسم است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: