انتشار: ۱۴:۳۶ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴
نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران محل عرضه فعالیت‌های یک ساله اهل قلم است. همچنین در این بین آثار سال‌های گذشته را نیز می‌توان جست و جو کرد، به همین دلیل بهترین فرصت است تا علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی به این نمایشگاه مراجعه و نیازهای خود را برطرف سازند .
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس: نمایشگاه کتاب اعتبار فرهنگی کشور است
لاله افتخاری عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: «باید به نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران توجه ویژه‌ای داشت زیرا این نمایشگاه اعتبار فرهنگی کشور است.
لاله افتخاری، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جایگاه نمایشگاه کتاب تهران در میان اهالی فرهنگ اظهار کرد: «نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران محل عرضه فعالیت‌های یک ساله اهل قلم است. همچنین در این بین آثار سال‌های گذشته را نیز می‌توان جست‌و‌جو کرد، به همین دلیل بهترین فرصت است تا علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی به این نمایشگاه مراجعه و نیازهای خود را برطرف سازند.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی نمایشگاه کتاب تهران را بهترین مکان برای خرید کتاب دانست و بیان داشت: «بدون شک نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران جامع‌ترین نمایشگاه کتاب کشور است و هر فرد می‌تواند کتاب مورد علاقه خود را پیدا کند و کمتر کسی را مشاهده می‌کنید که دست خالی از این نمایشگاه بازگردد.
افتخاری با اشاره به پیشرفت هر ساله نمایشگاه کتاب تهران گفت: «در سال‌های گذشته با همت مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهد تحولات بسیار زیادی در نمایشگاه کتاب تهران بودیم و هرسالی که می‌گذرد کیفیت نمایشگاه بهتر می‌شود و بعد از گذشت ۲۷ دوره به مکان مناسبی برای حضور و فعالیت اهل مطالعه تبدیل شده است.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در بخش پایانی صحبت‌هایش اظهار کرد: «امیدوارم بیست و هشتمین دوره نمایشگاه کتاب تهران مانند دوره‌های گذشته به بهترین شکل ممکن برگزار شود تا شاهد افزایش کتابخوانی در جامعه باشیم.
بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از تاریخ ۱۶ تا ۲۶ اردیبهشت ماه ۱۳۹۴ در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: