انتشار: ۱۴:۴۶ - ۲۳ مرداد ۱۳۹۷
فراخوان اولین مسابقه رسانه ای «مجری شو» برای کشف استعداد های اجرای رادیویی و گویندگی منتشر شد.
به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای معرفت ؛ کانون رادیوماها این مرکز با اجرای مسابقه «مجری شو» به شناسایی و آموزش استعداد های گویندگی می پردازد.

بر اساس این فراخوان علاقه مندان به فعالیت در حوزه اجرا و گویندگی رسانه می توانند با مشارکت در این مسابقه از آموزش و مسابقه مذکور استفاده کنند .در این برنامه ضمن ارائه الگوهای بهینه گویندگی رسانه ای، اصول آوا شناختی و صدا سازی ، زبان و بیان ادبی و همچنین الگوهای ارتباط با مخاطب ، شرکت کنندگان منتخب در کارگاه مقدماتی در بخش رقابتی برای چالش اجرا آماده می شوند.

بر اساس تقویم زمانی این مسابقه، علاقه مندان تا تاریخ 31 مرداد 97 فرصت دارند که با ثبت نام در این برنامه آموزشی – رقابتی ، جهت آموزش های لازم که در روز اول شهریور برگزار خواهد شد ، اعلام آمادگی نمایند.

بر اساس اعلام فرهنگسرای معرفت آقایان فرامرز کجوئی ،سیروس رجبی ، ابوالفضل اینانلو ، سید حامد حسینی ، حسن خلقت دوست و خانم مائده باقری آموزش و  داوری مسابقه را بر عهده داشته و متقاضیان را در 2 بخش کودکان و نو جوانان (8 تا 18 سال ) و بزرگسال (18 سال به بالا ) مورد ارزیابی قرار می دهند.

علاقه مندان جهت ثبت نام در این مسابقه می توانند به واحد آموزش فرهنگسرا و به شماره تلفن 44304979 تماس و یا به نشانی میدان شهرزیبا ، بعد از زیر گذر شهید همت  شماره 57،  فرهنگسرای معرفت مراجعه نمایند .



ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: