انتشار: ۱۸:۰۶ - ۲۳ مرداد ۱۳۹۶
پروژه «لاتاری» به نویسندگی و کارگردانی محمدحسین مهدویان موفق به دریافت مجوز از شواری پروانه ساخت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نشد.
به گزارش سرویس سینما و تئاتر تابناک فرهنگی ، شب گذشته محمدحسن مهدویان با انتشار مطلبی در صفحه اینستاگرام خود، از منتفی شدن تولید فیلم «لاتاری» به نویسندگی مشترک وی و ابراهیم امینی خبر داد.

او در صفحه شخصی اش نوشت: «با همه‌ی تلاش و عشقی که خرج‌اش کردیم، نشد که نشد که نشد. دلایل‌اش طولانی و مفصله. دوست ندارم خیلی مرور کنم‌. به خصوص حالا که ازش گذشتیم تا برسیم به یک راه تازه. نه که حال‌مون گرفته نشده باشه، شد! ولی همه‌ی تلاش‌مون رو کردیم که گرفتار یاس نشیم. چه می‌دونم؟! شاید یک روزی که خیلی هم دور نباشه «لاتاری» رو بسازیم‌اش. مطمئنم فیلم جذاب و درجه یکی می‌شه. ولی اون زمان به هر دلیل امروز نیست.»

شورای پروانه نمایش پس از ارائه فیلمنامه «لاتاری» به این شورا از مهدویان خواسته تا تغییراتی در بخش های مختلف فیلمنامه داده شود.

با توجه به موضوع فیلمنامه «لاتاری» این احتمال وجود دارد که شورای پروانه ساخت به دلیل سوژه فیلم برای تصویب آن به اجماع نرسیده اند.

«لاتاری» یک فیلم اجتماعی است که با موضوع قاچاق زنان و دختران ایرانی به کشورهای عربی نوشته شده است.

با توجه به تصویری که محمدحسن مهدویان در صفحه خود منتشر کرده، او قرار است به جای «لاتاری»، فیلم «لاغرها برمی گردند» را جلوی دوربین ببرد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: