انتشار: ۰۰:۰۷ - ۰۴ شهريور ۱۳۹۷
یک ماه از آغاز جشنواره تابستانی کیش می گذرد و رویدادهای فرهنگی و هنری آن علاوه بر ایجاد فضای شادی و نشاط در جزیره، منجر به افزایش رضایتمندی گردشگران نیز شده است.

بیست و یکمین دوره جشنواره تابستانی که از هشتم تیرماه که توسط منطقه آزاد کیش در حال برگزاری است، تفاوت های چشمگیری نسبت به دوره های قبل آن دارد و  گردشگرانی که فصل تابستان را برای سفر به سواحل خلیج فارس انتخاب کرده اند و حتی ساکنان جزیره (کیشوندان ) نیز  این تغییر محسوس را نسبت به برنامه سال های گذشته به وضوح در سطح  جزیره می بینند.

تنوع برنامه های فرهنگی و هنری، ارائه تسهیلات حمایتی به مسافران تابستانی، حضور هنرمندان نام آشنا، برنامه ریزی دقیق، اطلاع رسانی گسترده در شبکه های رسمی و فضای مجازی، از جمله مواردی است که در مجموعه برنامه های جشنواره امسال لحاظ شده و نظر گردشگران تابستانی را به خود جلب کرده است.

نظام برنامه ریزی و اجرای جشنواره تابستان 97 و محتوای غنی و متنوع آن، نشان از شکل گیری و تبلور یک رویکرد منسجم و نوین مدیریتی و وجود یک اراده و تدبیر در مدیران سازمان منطقه آزاد کیش برای توسعه و تقویت گردشگری داخلی کیش است که با حمایت و پشتیبانی بنگاه های اقتصادی کشور برای تحقق شعار «حمایت از کالای ایرانی» توانسته یک رویداد چند وجهی را در یکی از زیباترین مناطق خلیج فارس در فصل تابستان طراحی و برنامه ریزی کند.

گفتنی است، بیست و یکمین جشنواره تابستانی کیش که توسط سازمان منطقه آزاد کیش و با حمایت بانک آینده برگزار می شود تا پانزدهم شهریور 97 در جزیره کیش ادامه دارد؛ گردشگران می توانند با سفر به جزیره کیش علاوه بر دریافت «یارانه نقدی سفر» از خدمات و تسهیلات رویدادهای فرهنگی هنری در جزیره کیش برخوردار شوند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: