انتشار: ۱۴:۰۱ - ۰۲ مرداد ۱۳۹۷
فریدون آسرایی خواننده پاپ کشور پرسید که چرا صدا و سیما با وجود انتخابش در جشنواره «سین سیما» به عنوان بهترین خواننده تیتراژ، جایزه نقدی‌اش را نمی‌دهد.
نخستین جشنواره نوروزی سیما با عنوان سین سیما با انتخاب برترین‌های خواننده تیتراژ، بازیگر مرد و زن تلویزن، مجری مرد و زن تلویزیون، برنامه ترکیبی تلویزیونی، برنامه گفت‌وگو محور، سریال و مسابقه تلویزیونی برگزار شد و برترین‌ها با توجه به آرای مردمی معرفی شدند.
فریدون آسرایی خواننده کشورمان که در این جشنواره رتبه نخست خواننده برتر تیتراژ را کسب کرده است در گفت وگو با ایرنا اعلام کرد که صدا و سیما جایزه نقدی او را نداده است.
آسرایی در این گفت وگو گفت: در برنامه سین سیما برای انتخاب بهترین خواننده تیتراژ سال، رتبه نخست و رتبه سوم را کسب کردم.
به گفته وی، قرار بود جایزه نقدی به بهترین‌ها داده شود.
آسرایی درباره روز قدردانی از برترین‌ها در سالن همایش‌های بین المللی صدا و سیما گفت: آن شب در برنامه حضور داشتم ولی از من خواسته نشد که برای اجرا روی سن بروم. در ضمن نامم را باید روی چک می‌نوشتند که دو روز قبل از جشن از من پرسیدند چون نام شناسنامه‌ام فریدون نیست.
وی افزود: دو ساعت در سالن همایش‌های صدا و سیما بودم. وقتی در سالن نشسته بودم به من گفتند «اسم تان را بنویسید می‌خواهیم چک بدهیم» اما وقتی روی سن رفتم به من تنها لوح و تندیس را دادند و خبری از چک نبود.
وی ادامه داد: وقتی از آنان پرسیدم گفتند پرداخت می‌کنیم اما هنوز وجهی پرداخت نشده است. بعدها گفتند که نقل قول هایی شده که فریدون گفته است پول را نمی‌خواهد. من می خواهم بگویم چه دلیلی دارد که جایزه نقدی‌ام را نخواهم.
این خواننده پاپ اظهار داشت: حتی به معاون سیمای رئیس سازمان صدا و سیما آقای مرتضی میرباقری نامه نوشتم اما در نهایت گفتند پرونده این برنامه بسته شده است. حالا تنها سوال من از آقای میرباقری این است که جواب بنده را بدهند که چرا این جایزه را به من پرداخت نمی‌کنند درحالی که صدا و سیما اعلام کرده بود که اهدای جایزه منوط به شرکت در مراسم تقدیر است و من حاضر شده بود.
وی ادامه داد: جز من، همه برندگان حاضر در جشن جایزه خود را دریافت کردند.
به گزارش ایرنا، به انتخاب بینندگان سیما فریدون آسرایی بهترین خواننده تیتراژ، سریال « پایتخت» بهترین سریال تلویزیون، « شب فیروزه ای» بهترین برنامه گفت‌وگو محور، برنامه « کودک شو» بهترین مسابقه تلویزیون، « دورهمی» بهترین برنامه ترکیبی تلویزیون، « سروش جمشیدی» بهترین بازیگر مرد، «ریما رامین فر» بهترین بازیگر زن ، « مهران مدیری» بهترین مجری مرد و «الهه پرسون» بهترین مجری زن تلویزیون در اولین جشنواره سین سیما انتخاب شدند.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: