انتشار: ۱۶:۱۵ - ۰۱ مرداد ۱۳۹۷
با پایان داوری مرحلۀ نخست این دوره از جشنواره ملی موسیقی جوان، بیش از 600 نوازنده و خواننده به مرحلۀ نهایی رسیدند و اسامی آنها اعلام شد.
به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، دبیرخانه دوازدهمین جشنوارۀ ملی موسیقی جوان، بعد از پایان کار کمیته‌های تخصصی داوری مرحلۀ اول و بررسی بیش از 1600 اثر ارسالی در سه بخش موسیقی نواحی، دستگاهی و کلاسیک اسامی بیش از 600 نوازنده و خواننده را برای اجرا در مرحلۀ نهایی اعلام کرد.
بر پایه اعلام امروز (دوشنبه) دبیرخانه این دور از جشنواره، هنرمندان نوجوان و جوان موسیقی کشور با راه‌یابی به مرحلۀ نهایی طی روزهای برگزاری جشنواره در حضور هیئت داوران به اجرا خواهند پرداخت.
این اعلام حاکی است: اسامی افراد منتخب بر اساس بخش‌ها و رده‌های سنی در پایگاه اطلاع‌رسانی انجمن موسیقی ایران به نشانی www.nay.ir و همچنین سایت جشنواره به نشانی www.javanmusicfestival.com قابل مشاهده است.
دوازدهمین جشنوارۀ ملی موسیقی جوان با دبیری هومان اسعدی و با مشارکت گسترده استادان برجسته موسیقی کشور توسط انجمن موسیقی ایران، با حمایت معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری دفتر موسیقی، بنیاد رودکی و فرهنگسرای نیاوران از 22 مردادماه تا 18 شهریورماه سال جاری در تهران برگزار خواهد شد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: