انتشار: ۱۲:۵۸ - ۲۵ تير ۱۳۹۷
با اکران «هزارپا» به کارگردانی ابوالحسن داودی و بازی رضا عطاران و جواد عزتی، فروش سایر کمدی‌های در حال نمایش زیر سایه این فیلم قرار گرفت.
همانطور که پیش‌بینی می‌شد اکران کمدی «هزارپا» ساخته ابوالحسن داودی جان تازه‌ای به سینماها بخشید و یک بار دیگر رضا عطاران و جواد عزتی گیشه‌ها را فتح کردند. 

سانس‌های فوق‌العاده برای نمایش این فیلم در بیشتر پردیس‌ها از جمله کورش، مگامال، آزادی و ... همچنان ادامه دارد و طبیعی است که استقبال در روزهای پایانی هفته یعنی پنج‌شنبه و جمعه بیشتر از دیگر روزهای هفته شد. حضور بازیگران و عوامل این فیلم در مراسم اکران‌های مردمی این فیلم نیز در استقبال بیشتر مخاطبان تاثیر زیادی دارد.

«هزارپا» داستان دزدی است که به‌طور اتفاقی متوجه راز یک دختر می‌شود و سعی می‌کند از این موقعیت سوءاستفاده کند....  این فیلم در حالی وارد دومین هفته اکران شد که به رقم 4 میلیارد فروش دست پیدا کرده است. رضا عطاران و جواد عزتی زوج کمدی این فیلم را تشکیل دادند و از آنجاییکه هر دوی این چهره‌ها در سال‌های اخیر فروش خوبی را برای فیلم‌هایی که در آنها بازی کرده‌اند به همراه داشتند می‌توان به ادامه فروش خوب این فیلم امیدوار بود.

کارگردانی با دو فیلم

در میان فیلم‌هایی که در حال حاضر روی پرده است دو اثر از یک کارگردان در حال اکران است، «مرداد» و «در وجه حامل» دو فیلم ساخته بهمن کامیار هستند و جالب اینکه همزمان با هم روی پرده هستند. «در وجه حامل» یک ماه از اکرانش می‌گذرد و مرداد تنها 9 روز است که به نمایش عمومی درآمده است.

«در وجه حامل» روایتگر داستان زندگی زنی به نام مهری است که ناخواسته درگیر ماجرایی مجهول می‌شود و در پی حل آن است. مصطفی کیایی که خودش در مقام کارگردان فیلم «چهارراه استانبول» را در حال اکران دارد تهیه‌کننده این فیلم است و ژاله صامتی، محمدرضا غفاری، ایرج سنجری، احسان امانی، رویا جاوید نیا و ... نیز بازیگران آن هستند.

تاثیر اکران «هزارپا» بر فروش دیگر کمدی‌ها

کمدی «تگزاس» اما تعداد زیادی از سالن‌هایش را از دست داد اما توانست نزدیک به یک میلیارد دیگر نیز فروش داشته باشد. در واقع دور از انتظار نیست که با اکران «هزارپا» که یک کمدی جدید است و از حضور رضا عطاران و جواد عزتی بهره برده است فروش سایر فیلم‌های کمدی تحت تاثیر قرار بگیرد. «خجالت نکش» رضا مقصودی هم از این قضیه مستثنی نبود و در هفته گذشته تنها 50 میلیون تومان بر رقم فروشش اضافه شد. احمد مهرانفر، شبنم مقدمی، سام درخشانی، شهره لرستانی، لیندا کیانی، الناز حبیبی و بازیگران «خجالت نکش» هستند. این فیلم داستان زندگی زن و شوهری را روایت می‌کند که با داشتن عروس، داماد در سن میانسالی بچه‌دار می‌شوند. این اتفاق آن هم در روستایی کوچک که هیچ چیز از دید اهالی پنهان نمی‌ماند.

افزایش سالن‌های «دشمن زن»

«دشمن زن» کریم امینی در حال حاضر در 100 سالن سینما در حال اکران است و بعد از «هزارپا» بیشترین سالن را در اختیار دارد. هفته گذشته نیز اعتراض عوامل و تهیه کننده این فیلم به شرایط نابرابر اکران ادامه داشت و حسین فرحبخش خواستار رسیدگی به شرایط اکران این فیلم بود. «دشمن زن» ساخته کریم امینی است و سام درخشانی، گوهر خیر اندیش، بهاره کیان افشار، الناز حبیبی و ... از بازیگران آن هستند. جواد یساری نیز پس از سال‌ها ممنوع‌الفعالیتی در این فیلم حضور داشته و به اجرای یک قطعه موسیقی شاد پرداخته است.

در ادامه می‌توانید میزان فروش فیلم‌ها در هفته گذشته را در جدول زیر بخوانید.

نام فیلم

نام کارگردان

تعداد روزهای نمایش

تعداد سالن‌های نمایش

میزان فروش

تگزاس

مسعود اطیابی

86 روز

65 سالن

13 میلیارد و 150 میلیون تومان

خجالت نکش

رضا مقصودی

72 روز

87 سالن

4 میلیارد و 300 میلیون تومان

هزارپا

ابوالحسن داودی

8 روز

120 سالن

3 میلیارد و 950 میلیون تومان

عصبانی نیستم

رضا درمیشیان

72 روز

41 سالن

3 میلیارد و 400 میلیون تومان

چهارراه استانبول

مصطفی کیایی

72 روز

36 سالن

3 میلیارد و 350 میلیون تومان

دشمن زن

کریم امینی

30 روز

100 سالن

2 میلیارد و 200 میلیون تومان

دلم می‌خواد

بهمن فرمان‌آرا

23 روز

59 سالن

1 میلیارد و 350 میلیون تومان

دارکوب

بهروز شعیبی

16 روز

72 سالن

850 میلیون تومان

به وقت خماری

محمدحسین لطیفی

16 روز

75 سالن

570 میلیون تومان

خاله قورباغه

افشین هاشمی

16 روز

90 سالن

420 میلیون تومان

در وجه حامل

بهمن کامیار

30 روز

17 سالن

180 میلیون تومان

شماره 17 سهیلا

محمود غفاری

23 روز

10 سالن

100 میلیون تومان

مرداد

بهمن کامیار

9 روز

9 سالن

35 میلیون تومان



منبع: خبرآنلاین

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: