انتشار: ۱۶:۰۰ - ۲۳ تير ۱۳۹۷
راوی دفاع مقدس با اشاره به اینکه با کمک دهه هفتادی‌ها ‌و دهه هشتادی‌ها نبردی تمام عیاری در عرصه اقتصادی و اجتماعی با مستکبران خواهیم کرد، گفت: امروز دشمن یقین کرده است که ما به قدس نزدیک شده‌ایم و قیام ما، قیام آخرالزمان است.
حاج «حسین یکتا» رزمنده و راوی دوران دفاع مقدس در مراسم رونمایی از کتاب «مربع‌های قرمز» با بیان اینکه این کتاب یادی از شهدا بوده است، اظهار داشت: امام (ره) گفتند «دزدی آمده و سنگی انداخته. جوانان آن را حل کنید» هرچه امام فرمودند، انجام شد. ایشان فرمودند «یک لحظه از این جنگ پشیمان نیستیم و صدام رفتنی است و کاری جز خودکشی ندارد».

وی خاطرنشان کرد: امام (ره) فرمودند «تربت شهیدان تا ابد دارالشفا می‌شود» هرچه امام فرمودند انجام شد. همانطور که فرمودند «این جنگ مقدمه فتح فلسطین است» یک روز به ریشمان می‌خندیدند در حالی که چندین سال است ما به اربعین می‌رویم.

این راوی دفاع مقدس تصریح کرد: تا امروز هر چه امام (ره) گفتند انجام شد و هرچه رهبر انقلاب نیز فرمودند در حال تحقق است چون گوش امام و آقا به گوش امام زمان (عج) است. هرچه روح‌الله گفت، شد و هر چه سید علی می‌گوید در حال محقق شدن است و این بخاطر خون شهیدان است.

یکتا تاکید کرد: امروز انقلاب با سرعت به جلو می‌رود و تا نماز خواندن در بیت‌المقدس یک یاحسین باقی است. امروز یمن، شامات و عراق شلوغ است یعنی خون شهیدان اثر می‌کند و خوشحالیم که خون شهدا در حال اثرکردن است. بله، جام زهر خورانده شد اما یاد امام (ره) در جهان پاینده است.

وی بیان کرد: با دهه هفتادی‌ها ‌و دهه هشتادی‌ها نبرد تمام عیاری در عرصه اقتصادی و اجتماعی با مستکبران خواهیم کرد. امروز دشمن یقین کرده است که ما به قدس نزدیک شده‌ایم و قیام ما، قیام آخرالزمان است.

این راوی دفاع مقدس عنوان کرد: امروز رهبر معظم انقلاب و دشمن یقین پیدا کرده‌اند که کار استکبار تمام است فقط ما رزمنده‌ها هنوز یقین پیدا نکرده‌ایم.

یکتا گفت: در اروپا به دلیل استقبال گسترده، دهه‌هاست که برای شهدا روایتگری می‌کنم این درحالی است که نبرد سنگر به سنگر دفاع مقدس به نبرد نفوس تبدیل شده است. نبردهای خرمشهرهای جدید یعنی روز فتح ان‌شاءالله به دعای شهدا نزدیک است که امیدوارم در آن روز پای این انقلاب باشیم و شرمنده شهدا نباشیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: