انتشار: ۱۹:۵۷ - ۱۱ تير ۱۳۹۷
هفتاد و پنجمین محفل شعر طنز «قند و نمک» با حضور سعید بیابانکی و شاعران طنزپرداز سه شنبه ۲۹ خردادماه در فرهنگ‌سرای فردوس برگزار می‌شود
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، محفل ادبی «قند و نمک» با هدف اعتلای شعر طنز، فراهم آوردن فرصتی برای ارائه سروده‌های طنزآمیز شاعران جوان، شناسایی، جذب و پرورش ادبی و خلاقیت جوانان هنرمند در مسیر ارتقای دانش و همچنین ایجاد شور و هیجان و فراهم کردن یک روز به یاد ماندنی و شاد برای شهروندان برگزار می‌شود که تاکنون هفتاد و چهار محفل به صورت مستمر در آخرین سه‌شنبه هر ماه اجرا شده است.

در هفتاد و پنجمین محفل، که روز سه شنبه ۲۹ خردادماه ساعت ۱۸ برگزار می‌شود، شاعران طنزپرداز اشعار و قطعات طنز خود را قرائت می‌کنند و سعید بیابانکی به عنوان مجری و منتقد برنامه نیز به نقد آن‌ها می‌پردازد. همچنین معرفی کتاب و مجموعه شعرهای تازه منتشر شده در حوزه طنز، پخش کلیپ طنز، مسابقه ذوق آزمایی، معرفی برگزیدگان و اهدای جوایز از دیگر بخش‌های این محفل طنز است.

محفل ادبی شعر طنز «قند و نمک» که در هر نشست میزبان شاعران برجسته‌ای بوده است، در این محفل پذیرای شاعرانی همچون صابر قدیمی، محسن ستوده، فرامز ریحان صفت، شروین سلیمانی، مهدی فرج الهی، مهدی استاد احمد، علیرضا لبش، روح‌الله احمدی، مصطفی مشایخی و ... است.

دوستداران محافل ادبی طنز برای حضور در این برنامه می‌توانند به فرهنگ‌سرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس، بعد از چهارراه شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند و برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۴۴۰۵۸۹۰۰ تماس بگیرند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: