انتشار: ۱۹:۱۱ - ۰۹ تير ۱۳۹۷
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در احکامی جداگانه دبیران علمی سی و ششمین دوره جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران و بیست و ششمین دوره جایزه جهانی کتاب سال را منصوب کرد.
سیدعباس صالحی در حکمی حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی مهدوی‌راد را به عنوان دبیر علمی سی و ششمین دوره جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران منصوب کرد. 

در حکم صالحی خطاب به حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی مهدوی راد آمده است: 

«نظر به مراتب علمی و فرهنگی و تجارب ارزشمند جنابعالی در زمینه های علمی- پژوهشی، به موجب این حکم به عنوان "دبیر علمی سی و ششمین دوره جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران"  منصوب می‌شوید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و بهره‌گیری از همکاری اندیشمندان و صاحب نظران، این جایزه ارزشمند و معتبر، بتواند نقش شایسته‌ای در ارتقای فرهنگی و معرفی حوزه فرهنگ و تمدن ایران سرافراز ایفا نماید.

همچنین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درحکمی احمدعلی حیدری را به عنوان دبیر علمی بیست و ششمین دوره جایزه جهانی کتاب سال منصوب کرد.

در حکم صالحی خطاب به احمدعلی حیدری نیز آمده است:

«نظر به مراتب علمی و فرهنگی و تجارب ارزشمند جنابعالی در زمینه های علمی- پژوهشی، به موجب این حکم به عنوان "دبیر علمی بیست و ششمین دوره جایزه جهانی کتاب سال" منصوب می شوید.

امید است با استعانت از خداوند  متعال و بهره گیری از همکاری اندیشمندان و صاحب نظران، این جایزه ارزشمند و معتبر، بتواند نقش شایسته ای در ارتقای فرهنگی و معرفی حوزه فرهنگ و تمدن ایران سرافراز ایفا نماید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: