انتشار: ۱۵:۰۸ - ۰۷ تير ۱۳۹۷
رئیس بیمارستان طالقانی چالوس گفت : «مهدی فخیم زاده» کارگردان و بازیگر سینما درپی تصمیم تیم تخصصی این مرکز درمانی ساعت 2 بامداد امروز برای دریافت خدمات پزشکی فوق تخصصی با یک دستگاه آمبولانس مجهز به بیمارستان ایران مهر تهران منتقل شد .
این بازیگر سینما روز گذشته بر اثر سانحه ای از ناحیه سر ، گردن و قفسه سینه دچار آسیب دیدگی شدید شد.
دکتر روح الله کیا روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگارایرنا افزود :‌ حال عمومی و ضریب هوشیاری او در حد مطلوب گزارش شده است .
وی اظهارداشت :‌ عصر چهارشنبه بیمار بلافاصله به بخش مراقبت های ویژه بیمارستان چالوس منتقل شد و یک تیم پزشکی متخصص دررشته های طب اورژانس ، قلب ، جراحی عمومی ، مغز و اعصاب، داخلی، بیهوشی، رادیولوژی، گوش و حلق و بینی و چشم تشکیل و برای بهبود حال او تلاش کردند.
رئیس بیمارستان آیت الله طالقانی چالوس گفت :‌ در پی تلاش تیم تخصصی پزشکی و تزریق داروهای آرام بخش اگرچه ضریب هوشیاری او پائین آمد ولی پس از مدتی دوباره به حالت عادی بازگشت.
شاهدان عینی نیز روز گذشته به خبرنگار ایرنا گفتند که فخیم زاده برای ارزیابی صحنه فیلمبرداری از خیابان رادیو دریای چالوس با موتورسیکلت در حال حرکت بود که با یک دستگاه موتور سیکلت برخورد کرد و مجروح شد.
فخیم زاده 76 ساله برای فیلمبرداری صحنه های پایانی و بازی در فیلم جدیدش با عنوان «مشت در وقت اضافه» چندی است که به همراه تیم کاریش به چالوس سفر کرد.
چالوس با جمعیتی دستکم 130 هزار نفر یکی از شهرستان های گردشگرپذیرغرب مازندران است
منبع: ایرنا
.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: