انتشار: ۰۹:۵۳ - ۰۳ تير ۱۳۹۷
همزمان با سالروز شهادت آیت‌الله سیدمحمد بهشتی و یارانش در هفتم تیرماه ۱۳۶۰، نمایشگاه «بهشتی در زمین» در نگارخانه فرهنگسرای امید به نمایش گذاشته می‌شود.
به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای امید، همزمان با سالگرد شهادت آیت الله بهشتی و یاران وی در هفتم تیرماه سال ۱۳۶۰ نمایشگاه نگارگذر با عنوان «بهشتی درزمین» از دوم تیرماه در نگارخانه آبی فرهنگسرای امید برگزار می‌شود.

نگارگذر «بهشتی در زمین» با هدف آشنایی مخاطبان با ابعاد وجودی آیت‌الله بهشتی و اتفاقات هفتم تیرماه سال 1360 با رویکرد انقلاب اسلامی از 2 تا 10 تیر ماه از ساعت 9 تا 20 به همت مدیریت فرهنگی هنری منطقه 13 در نگار خانه فرهنگسرای امید برگزار می‌شود.

این نمایشگاه در قالب 14 عکس نوشته از صفحات زندگی آیت الله بهشتی برگرفته از کتاب «بهشتی در زمین» نوشته حسن ابراهیم‌زاده میزبان مخاطبان است.

به گزارش فارس، در هفتم تیرماه 1360، دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی، در حالی که برخی مسئولان بلندپایه نظام از جمله آیت‌الله بهشتی رئیس دیوان عالی کشور، چهار وزیر، دوازده معاون وزیر و حدود ۳۰ نماینده مجلس در آن جلسه حضور داشتند، با بغض منافقان منفجر شد و 72 یار وفادار انقلاب و امام، با ذکر خدا بر لب و بدن‌های پاره‌پاره، به دیدار حق شتافتند.

 در پی این حادثه، مردم انقلابی ایران، در سراسر کشور مجالس عزاداری باشکوهی برگزار کردند و با این کار، نفرت عمیق خود را از دشمنان انقلاب و به ویژه منافقان نشان دادند. امام خمینی درباره این حادثه جان سوز فرمودند: «ملت ایران در این فاجعه بزرگ، 72 تن بی گناه، به عدد شهدای کربلا از دست داد.»
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: