انتشار: ۲۰:۴۳ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۷
مهران مدیری در «خندوانه» بیان کرد که قرار است فیلم مهمی درباره جنگ بسازد که در آن حتی یک گلوله هم شلیک نمی شود.
مهران مدیری کارگردان سینما و تلویزیون و مجری «دورهمی» شب گذشته ۲۴ خرداد در برنامه «خندوانه» حضور یافت و در پاسخ به رامبد جوان درباره اینکه چطور اینقدر روی خود تسلط دارد، گفت: ممکن است به ظاهر من نیاید اما من خیلی آدم معتقدی هستم و خیلی خودم را به خداوند می سپارم.

وی درباره نگاهش به زندگی ادامه داد: فکر می کنم چیزی دست ما نیست به طور مثال اگر قرار بر مرگ باشد دست ما نیست و اگر هم نباشد اتفاقی نمی افتد. دنیا اینقدر جدی نیست که ما فکر می کنیم و چرا باید اینقدر سخت بگیریم و عصبانی شویم و خود را به در و دیوار بزنیم.

کارگردان سریال های طنز تلویزیون در پاسخ به پرسش دیگر رامبد جوان درباره ساخت فیلم جدیدش اظهار کرد: فکر کنم بهار سال ۹۸ یک فیلم کمدی بسازم. بعد از این فیلم کمدی هم یک فیلم جدی می سازم که خیلی کار مهمی است و از تولیدش می ترسم. این فیلم درباره جنگ است که البته به آن معنایی که تاکنون دیده ایم، نیست و ممکن است یک شلیک هم در این فیلم نبینید اما قصه در بطن جنگ می گذرد.

وی در پایان درباره حضور خود در جنگ توضیح داد: لمس جنگ از نزدیک خیلی عجیب است و آدم آرزو می کند هیچ گاه تکرار نشود. من جنگ را از نزدیک دیده ام و خیلی تجربه بزرگی برایم بود که باعث می شود که انسان بزرگ شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: