انتشار: ۱۲:۵۷ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۷
سیدامیر سیدزاده با اشاره به اینکه وضعیت فعلی اکران، فیلم ها را قربانی می کند ابراز امیدواری کرد کمیته انضباطی اکران این وضعیت را اصلاح کند.

سیدامیر سیدزاده تهیه کننده سینما در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به جدیدترین پروژه های سینمایی خود گفت: در حال حاضر فیلم سینمایی «ناخواسته» به کارگردانی برزو نیک نژاد را روی پرده سینماها دارم که این فیلم از دوم خرداد و در فصل مرده و بی رونق سینماها اکران شده است که چندان به نفع فیلم و فروش آن نیست.

وی ادامه داد: همچنین قرار است اول تیر ماه فیلم سینمایی «شماره ۱۷ سهیلا» به کارگردانی محمود غفاری در سینماهای کشور اکران شود. هر ۲ فیلم در موقعیت بد اکران یعنی اکران رمضان و هم زمان با بازی های جام جهانی فوتبال روی پرده رفته اند که این امر لطمه و صدمه شدیدی به سرمایه گذار پروژه می زند.

این تهیه کننده سینما تاکید کرد: متاسفانه ما مجبور به اکران فیلم «ناخواسته» بعد از گذشت ۵ سال بودیم. اکران این فیلم به دلیل روابط ناسالم موجود در سینمای ایران به تعویق افتاده بود و فکر می کنم این فیلم طی روزهای آینده سرگروه خود را هم از دست می دهد.

وی توضیح داد: یکی از مسایلی که برای من بسیار عجیب است، این است که «شماره ۱۷ سهیلا» قرار است از اول تیر ماه با سرگروهی کورش اکران شود و فیلم «هزارپا» به کارگردانی ابوالحسن داوودی نیز از ۱۳ تیر ماه در کورش اکران شود و این به آن معنا است که باید سرگروهی از «شماره ۱۷ سهیلا» گرفته شود تا بتوانند «هزارپا» را اکران کنند.

تهیه کننده فیلم «مادر قلب اتمی» در پایان گفت: متاسفانه به همین راحتی فیلم ها قربانی می شوند که امیدواریم با فعالیت کمیته بررسی تخلفات اکران این وضع سر و سامان بگیرد و این شرایط شکننده و ناامید کننده اصلاح شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: