انتشار: ۰۴:۳۹ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۷
غزاله سلطانی کارگردان سینما قصد دارد فیلمی درباره مسایل و مشکلات دختران مجرد بسازد.

غزاله سلطانی کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار مهر درباره جدیدترین فعالیت های خود گفت: در حال حاضر به همراه پیام کرمی مشغول بازنویسی مراحل آخر فیلمنامه دومین فیلم بلندم و همزمان به دنبال سرمایه گذار و تهیه کننده برای ساخت آن هستیم که البته هنوز نامی برای این اثر انتخاب نکرده ایم.

وی با بیان اینکه این فیلمنامه هم مانند فیلم قبلی اش «پرسه در حوالی من» زنانه است، عنوان کرد: این فیلمنامه به مشکلات یک دختر مجرد و شرایط و موقعیت هایی که برای او پیش می آید، می پردازد با این وجود این اثر با فیلم قبلی من متفاوت است ولی باز هم دغدغه ای زنانه دارد. دلیل این موضوع هم که فیلمسازی من درباره زنان است، این است که خودم هم زنی هستم که در جامعه ایرانی زندگی می کنم و با مسایل و مشکلات زنان آشنا هستم از سوی دیگر این مسایل برای من به دلیل حساسیت هایی که دارم، بیشتر قابل لمس است.

این فیلمساز جوان افزود: معتقدم برخی مسایل درباره زنان وجود دارد که مردان فیلمساز کمتر سراغ آنها رفته اند و زنان فیلمساز نیز ترجیح داده اند در حوزه های دیگر به ساخت فیلم بپردازند از همین رو دوست دارم به این حیطه ها ورود پیدا کنم و این دغدغه من است.

سلطانی اظهار کرد: اگر موفق به پیدا کردن سرمایه گذار و تهیه کننده شویم و اگر شرایط خوب پیش برود در خوش بینانه ترین حالت این فیلم را در فصل پاییز در تهران کلید می زنیم و همه صحنه های آن در تهران فیلمبرداری می شود.

کارگردان «پرسه در حوالی من» در پایان با اشاره به دیگر فعالیت هایش توضیح داد: در حال حاضر مشغول تولید مستندی درباره فیلمسازان اول هستم که در فاز اول آن با فیلمسازان جوان و فیلم اولی صحبت کرده ام و قصد دارم در فاز دوم سراغ پیشکسوتان این عرصه و فیلسازانی بروم که چند سالی است در این حوزه فعالیت دارند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: