انتشار: ۰۹:۲۶ - ۱۵ خرداد ۱۳۹۷
چند روز به نیمه ماه مبارک رمضان باقی مانده بود که فرمانده گردان تخریب شهید آقا سید محمد زینال حسینی فرمودند برای ولادت امام حسن علیه السلام باید سنگ تمام بگذاریم.

سال ۶۶ آخرین سالی بود که فرمانده ما شهید زینال حسینی در میان ما بود و هرچه توانست در برگزاری جشن ولادت امام حسن علیه السلام سنگ تمام گذاشت.

جعفر طهماسبی از پیشکسوتان تخریب‌چی لشکر۱۰ سیدالشهدا(ع) در خاطره‌ای  پیرامون برگزاری جشن ولادت امام حسن (ع) در جبهه روایت می‌کند: چند روز به نیمه ماه مبارک رمضان باقی مانده بود که فرمانده گردان تخریب شهید آقا سید محمد زینال حسینی فرمودند برای ولادت امام حسن علیه السلام باید سنگ تمام بگذاریم.


برای همین تمامی  بچه‌ها دست به کار شدند. تعدادی پیگیر مسابقه قرآن شدند و دو تا تئاتر هم پیشنهاد شد. یکی ازتئاترها با محتوی طنز بود که شهید فیروزبخت و برادر پورمند دنبال نوشتن نمایشنامه‌اش رفتند. نمایش دیگر هم محتوی تاریخی داشت که شهید علی‌اکبر طحانی نقش اصلی آن را به عهده گرفت و هماهنگ کننده همه این برنامه‌ها روحانی گردان حاج آقا عابدین‌زاده بود.


در طول یک هفته به نیمه رمضان هر شب در حسینیه مقر «الوارثین» برنامه بود. شب ولادت امام حسن علیه السلام هم جشن با شکوهی برگزار شد و صبح ولادت هم بعد از نماز صبح و زیارت عاشورا مسابقه ی دو میدانی استقامت به مسافت پنج کیلومتر از دوراهی سایت تا مقر الوارثین را بچه‌ها دویدند و در این مسابقه شهید داوودابراهیمی اول و برادر مهدی محمدی‌نژاد دوم شد.


بعد از خوردن صبحانه هم برای یک عده دیگر از بچه‌ها مسابقه تیراندازی گذاشته شد. سال ۶۶ آخرین سالی بود که فرمانده ما شهید زینال حسینی در میان ما بود و هرچه توانست در برگزاری جشن ولادت امام حسن علیه السلام  سنگ تمام گذاشت. شهید زینال حسینی ارادت خاصی به امام حسن علیه السلام داشت و توی ماشین یه نوار کاست داشت که  حاج منصور ارضی شب ولادت امام مجتبی (ع) خوانده بود و آقاسید با عشق گوش می‌داد و به من می‌گفت: «حاج منصور توی این جلسه حق  جشن پسر فاطمه (س) را ادا کرد.»

منبع ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: