انتشار: ۱۱:۴۸ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۷
معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد گفت: این را می‌دانیم که یارانه تعلق گرفته به مطبوعات استانی کم است اما تلاش می‌کنیم این رقم در سال آینده افزایش پیدا کند.
«محمد سلطانی‌فر» معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد، در گفت‌وگو با خبرنگار رسانه خبرگزاری فارس، در پاسخ به اینکه امسال یارانه مطبوعاتی استانی 8 میلیارد تومان اعلام شده است، فکر نمی‌کنید این رقم برای مطبوعات استانی خیلی کم است، گفت: ما آنچه که بودجه مانده بود را توزیع کردیم چون قبل از آن یارانه‌ها در بخش بیمه، طرح اشتراک و ... توزیع شده بود و آنچه که از تتمه کل بودجه یارانه مانده بود را توانستیم در مطبوعات توزیع کنیم.

وی ادامه داد: این رقم قطعا بسیار کم است و انشاله برای سال آینده سعی می‌کنیم که رقمی بیشتر از این را به مطبوعات استانی اختصاص دهیم.

معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد با اشاره به حذف برخی از مطبوعات از گردش یارانه مطبوعاتی گفت: نمی‌دانیم کدام رسانه‌ها بودند و خودشان باید بیایند و بگویند که کدام رسانه‌ها بودند و دلیلش را بگویند، شاید از قلم افتاده باشند.

 سلطانی  فر همچنین افزود: شاید این دوستان اعلام وصول و شرایط لازم را نداشته باشند و یا خودشان درخواست نداده باشند. در کل می‌تواند دلیل‌های بسیاری داشته باشد که خودشان باید درخواست دهند تا رسیدگی شود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: