انتشار: ۱۹:۵۴ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۷
مجید مجیدی کارگردان شناخته شده و مشهور ایرانی در مراسم تبلیغ اولین فیلم تولیدی خود در هند به نام 'پشت ابرها'(Beyond the Clouds) در شهر مومبای گفت: به دلیل نزدیکی فرهنگی دو کشور، هند بهترین گزینه برای ساخت فیلم در خارج از ایران است.
به گزارش سرویس سینما و تئاتر تابناک فرهنگی ، وی گفت: ساخت فیلم در خارج از کشور برای یک کارگردان مشکل است اما ارتباطات فرهنگی این مشکل را رفع می کند.
مجیدی افزود: ما منطقه ای در ایران داریم که نام آن بلوچستان است. لباس ها و زبان این منطقه بسیار به هند نزدیک است. من در سال 1992 اولین فیلم خود به نام بدوک را در این منطقه کارگردانی کردم.
وی در ادامه تصریح کرد: تمام این عوامل من را به این نتیجه رساند که اگر قرار باشد فیلمی را در خارج ایران کارگردانی کنم ، هند بهترین گزینه برای این کار خواهد بود.
فیلم 'پشت ابر ها' ساخته مجید مجیدی قرار است در تاریخ 20 ماه آوریل در این کشور بر روی پرده سینماها رود.
فیلمبرداری این اثر در دو شهر مومبای و جیپور انجام شده و مراحل فنی فیلم نیز در هند انجام شده است.
این فیلم داستان خواهر و برادری فقیر است که در تلاش برای گرفتن حق خود در پی نا عدالتی در حق خواهری هستند که به جرم اقدام برای قتل عمد زندانی‌شده است.
ای آر رحمان آهنگ ساز و موسیقی دان شناخته شده هند موسیقی این فیلم را تنظیم کرده درحالی که ایشان خاطر و مالویکا مهانان دو بازیگر اصلی آن می باشند.
در سالهای اخیر سینماگران ایران به تولید آثار سینمایی در بالیوود که قلب صنعت سینمای هند به شمار می رود علاقمند شده اند. محمدرضا گلزار در سالهای گذشته در یک تولید مشترک به نام 'سلام بمبئی' ظاهر شد و حمید فرخ نژاد بازیگر شناخته شده ایرانی نیز در حال حاضر برای ایفای نقش در یک فیلم در مومبای به سر می برد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: