انتشار: ۱۴:۲۲ - ۲۷ فروردين ۱۳۹۷
معرفی نشدن اعضای جدید شورای صنفی نمایش همچنان ثبت قراردادهای اکران دوم نوروز را در ابهام گذاشته قرار داده است.
به گزارش تابناک فرهنگی ، انتظار برای انتشار خبر تصمیمات شورای صنفی نمایش در روزهای دوشنبه حالا چند ماهی است که به تعویق افتاده و خبری از نشست هفتگی این شورا برای ثبت قرارداد فیلم های جدید اکران نیست.
اواخر اسفند ماه سال گذشته بود که نظام نامه جدید اکران به صنوف مختلف سینمایی از سوی سازمان سینمایی ابلاغ شد تا با نظم بهتری فیلم ها در اکران مواجه شوند اما از آنجا که هنوز و بعد از هفته ها، همچنان نمایندگان صنوف مختلف به شورای صنفی نمایش معرفی نشده‌اند، تشکیل جلسه و ثبت قراردادهای جدید در بلاتکلیفی به سر می‌برد.
اینکه چرا چهار صنف تهیه کنندگان، پخش کنندگان، سینماداران و کارگردانان هنوز نمایشگان خود را برای سرو سامان دادن به جلسه شورای نمایش معرفی نکرده اند علامت سوال بزرگی است که باید دید، چه زمانی این اسامی برای برگزاری جلسه شورای مشخص خواهد شد.
پیگیری خبرنگار ایرنا برای اعلام زمان مشخص معرفی اعضای این صنوف نیز به جایی نرسیده است و همچنان تکلیف فیلم های جایگزین آثار اکران نوروزی در هاله ای از ابهام است.
پیش از این قرار بود صنوف سینمایی عضو شورای صنفی نمایش، اعضای خود را عصر روز گذشته 26 فروردین ماه معرفی کنند که این امر همچنان صورت نگرفته است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: