انتشار: ۱۰:۲۸ - ۲۲ فروردين ۱۳۹۷
فیلم کوتاه نازلی با هنرمندی ایران مسعودی و نویسندگی و کارگردانی تایماز رضوانی آماده ی نمایش شد
ایران مسعودی هنرمند با آتیه و جوان که پیش از این در فیلم های «ترومای»، «ترانه» ، «مردن به وقت شهریور» و دو سریال و چند نمایش تئاتر استعداد و توانمندی های هنری خود را به اثبات رسانده بود این بار در فیلم کوتاه نازلی ایفاء نقش پرداخته است.

گفتنی است ایشان در سال 92 و در جشنواره فیلم کوتاه «کل گراش» که از جشنواره های معتبر فیلم کوتاه در ایران است موفق به کسب تندیس بهترین بازیگر شده بود.

فیلم کوتاه «نازلی» با هنرمندی «ایران مسعودی» آماده نمایش شد

در خلاصه داستان این فیلم کوتاه آمده است: آدم یه روزی می‌فهمه زیادیه؛ می‌فهمه بودنش مضحکه. باید جمع کنه و بره.

تایماز رضوانی که به عنوان نویسنده و کارگردان تاکنون نمایش‌های «سوییت»، »پوست. استخوان. آهن»، «بیست و پنج»، «خاطره»، «ضالین»، «بانک» را در کانامه خود دارد به عنوان بازیگر نیز در چندین نمایش و فیلم کوتاه هنرنمایی کرده است. گفتنی است «نازلی» نخستین تجربه کارگردانی وی در سینما به شمار می‌رود.

دیگر عوامل این فیلم کوتاه عبارتند از: نویسنده، تهیه‌کننده و کارگردان: تایماز رضوانی، بازیگران: ایران مسعودی، هادی احمدی، سالار خمسه، امید خدیوی، علی‌رضا زارع‌پرست، هانیه فراهانی و محمدصادق مسعودی، دستیاران کارگردان: فرهاد سلیمی و محمدصادق مسعودی، طراح صحنه و لباس: مهشید جوادی، تدوین و ساخت تیزر: سید فرید حسینی، طراح چهره‌پردازی: طناز قاسمی‌فر، مدیر تولید: امید خدیوی، صداگذار: میلاد مشهدی‌خان، عکس: بهنوش منصوری، مدیر فیلم‌برداری: پویان کفیلی، دستیاران فیلم‌بردار: هومن خلیلی و امید معزز، طراح پوستر: حمیدرضا احمدی، تصحیح رنگ: مانا محمدطاهر، ناظر اصلاح رنگ: هوتن حق‌شناس، لابراتوار دیجیتال: پیشگامان سینمای آریا، مسترینگ: نیما نوری و رایین دادو.

فیلم کوتاه «نازلی» با هنرمندی «ایران مسعودی» آماده نمایش شد



ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: