انتشار: ۰۹:۳۳ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۶
مشتریان این بانک می توانند در ایام نمایشگاه با مراجعه به غرفه بانک آینده مستقر در محل نمایشگاه، بلیط رایگان برای خود و همراهان دریافت نمایند.
بانک آینده به عنوان یک بانک جوان، درحوزه مسئولیت اجتماعی خود اقدامات مختلفی را انجام داده و در تازه ترین آنها، از برگزاری نمایشگاه موزه لوور در تهران حمایت نموده است.

به گزارش تابناک ورزشی، در بیانیه ای که به مناسبت شروع کمپین «بانک آینده، حامی فرهنگ و تمدن جهانی» منتشر شده، آمده: "اندیشه آینده ساز" بر این باور است که مسیر "آینده" از "گذشته" می گذرد و احترام به فرهنگ و تمدن جهانی، ضامن آزادی و صلح در آینده است.
بانک آینده در این کمپین، بازدید رایگان از نمایشگاه "لوور در تهران" را به عنوان هدیه نوروزی به مشتریان خود اهدا می کند. مشتریان این بانک می توانند در ایام نمایشگاه با مراجعه به غرفه بانک آینده مستقر در محل نمایشگاه، بلیط رایگان برای خود و همراهان دریافت نمایند.
سایت اختصاصی لوور در تهران به آدرس www.louvreintehran.com نیز برای دریافت بلیط رایگان در نظر گرفته شده است. این نمایشگاه از 15 اسفند تا 18 خرداد ماه در محل موزه ملی ایران واقع در خیابان امام خمینی، خیابان سی تیر پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

هدیه نوروزی به مشتریان بانک آینده؛بازدید رایگان از موزه لوور درتهران
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: