انتشار: ۱۸:۰۰ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۶
مجری نشست های خبری سی و ششمین جشنواره فیلم فجر سختی های اولین روز را امری طبیعی دانست که در سال های گذشته نیز وجود داشته است.
به گزارش سرویس سینما و تئاتر تابناک فرهنگی ، محمود گبرلو در نشست فیلم کامیون از ناهماهنگی های اولین روز عذرخواهی کرد و خطاب به خبرنگاران و عکاسان گفت: روز اول سختی هایی دارد و از شما می خواهم سختی های امروز را تحمل کنید تا بتوانیم بهترین تسهیلات را ارائه دهیم.
وی درباره سالن نشست های خبری توضیحاتی داد و گفت: سمت راست و چپ برای عکاسان درنظر گرفته شده و قسمت وسط برای خبرنگاران است.
گبرلو در حال بیان جملاتی در وصف سالن نشست ها مانند فضای جذاب و باز بود که با اعتراض حاضران رو به رو شد و برخی از خبرنگاران نکاتی را یادآور شدند.
وی در این جلسه که در طبقه منفی دو پردیس ملت برگزار شد، گفت: اینجا کنفرانس خبری است و هنرمندان با خبرنگاران پرسش و پاسخ دارند و اگر منتقدی هم خواست، می تواند نظراتش را بیان کند.
وی از پخش زنده نشست های خبری توسط سایت آپارات نیز خبر داد.
حضور رسانه های تصویری در اولین روز برپایی جشنواره، چشمگیر بود ولی برخی معتقدند سوالات تکراری و غیرتخصصی بعضی از رسانه های حاضر باعث خستگی عوامل فیلم های جشنواره می شود.
مناسب نبودن صدای میهمانان در هنگام برگزاری نشست خبری، قطع و وصل شدن اینترنت برای خبرنگاران، وضعیت پارکینگ و مشکلات رنگ بندی کارت های پارکینگ، همزمانی اکران فیلم با اذان مغرب و ترافیک اطراف پردیس ملت از مشکلاتی بود که میهمانان جشنواره فیلم با آن رو به رو بودند.
اولین فیلم یعنی «کامیون» که قرار بود ساعت 14 به نمایش درآید، ساعت 14 و 20 دقیقه آغاز شد و نمایش «فیلشاه» تنها انیمیشنی که در مسابقه امسال حضور دارد با 25 دقیقه تاخیر شروع شد، درحالی که از ساعت 20 از میهمانان برای تماشای فیلم به داخل سالن ها دعوت می شد.
نصب بنرهای جشنواره فیلم فجر در اولین شب همچنان ادامه داشت و دست اندرکاران بعضی رسانه های تصویری نیز در حال تدارک دکورهای خود بودند.
سی و ششمین جشنواره فیلم فجر از دوازدهم تا بیست و دوم بهمن به دبیری ابراهیم داروغه زاده برگزار می شود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: