انتشار: ۲۰:۲۶ - ۲۸ آذر ۱۳۹۶
هنرمندان پیشکسوت متولد مهر ، آبان و آذر تجلیل شدند و هم آنها از علی مراد خانی معاون هنری پیشین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اهدای لوح قدر دانی کردند.
به گزارش تابناک فرهنگی ، جانشین مرادخانی، روز سه شنبه در آیین جشن تولد هنرمندان پیشکسوت متولدین فصل پاییز اظهار داشت: تکلیف اول من بیشتر شنیدن است، دو بیت از حدیقه را سرفصل کارم قرار دادم و خیلی خوشحالم وقتی به چهره درخشان هنرمندان پیشکسوت نگاه میکنم.
وی گفت: من به تک تک این هنرمندان نسبت عاطفی خودم را بازگو میکنم.
در ادامه سید عباس عظیمی مدیر موسسه هنرمندان پیشکسوت گفت: این جشنهای تولد سالی یکبار برای هر هنرمند اتفاق می افتد و تکریم میشوند تاکنون 740 هنرمند عضو موسسه هستند که برنامه ریزی برای ارایه خدمات به همه اینها کار سختی است.
وی گفت: همایش هنرمندان پیشکسوت در کیش برگزار شد متاسفانه مجبور شدیم 60 نفر حذف کنیم که هیچ پارتی بازی نبوده فقط بر اساس اولویت بندی ها برای همایشها انتخاب می شوند.
عظیمی افزود: با خرید ساختمان جدید موسسه مباحث تخصصی در خصوص هنر برگزار خواهیم کرد ولی هنوز به دلیل نداشتن سیستم حفاظتی نمی توانیم نمایشگاه برپا کنیم که امیدوارم با حل این مشکل بتوانیم از تجارب گرانسنگ این هنرمندان استفاده کنیم.
وی گفت: امسال با کمک هنرمندان پیشکسوت 14 کانکس برای کمک به زلزله زدگان کرمانشاه ارسال شد.
در ادامه هنرمندان پیشکسوت از علی مرداخانی معاون پیشین امور هنری تجلیل کردند.
مراد خانی نیز گفت: از معاونت هنری، عاقبت به خیر بیرون آمدن کار سختی است ولی خوشبختی من عاقبت به خیری حضور حسینی در معاونت امور هنری است چون وی زحمات مدیرهای قبلی را بر باد نمی دهد.
وی افزود: مجتبی حسینی از دوستان خوبم است و زمانی که علی جنتی وزیر بود من خواهش کردم از حسنی استفاده شود وقتی هم او از وزارت رفت من اصرار داشتم که از معاونت بروم ولی جنتی گفت تو تا آخر عمر دولت یازدهم بمان و من از همان اوایل تشکیل دولت دوازدهم زمزمه رفتن می کردم.
وی افزود: حسینی هر چه سختی بکشد جلوه های زیبا بینی هنرمندان را بیشتر خواهد دید من ایدوارم شورای ارزشیابی هنرمندان را حفظ کنیم و معاونت هنری نقش نظارتی داشته باشد.
او گفت: آرزوی من تهیه مکانی برای گردهمایی هنرمندان پیشکسوت بود که با همکاری نوبخت معاون رئیس جمهوری به وقوع پیوست.
مرادخانی که به مشاورت شهرداری تهران و سازمان مناطق آزاد منصوب شده است تاکید کرد: در شهرداری هم اگر کاری باشد برای هنرمندان انجام میدهیم خودم را ازشما جدا نمی دانم.
او تصریح کرد: امیدوارم بتوانیم برای هنرمندان پیشکسوت که عمر صرف کردند تا مردم با غرورتر و شادتر زندگی کنند کاری برای این بزرگان انجام دهیم.
اله وردی افشار،عباس خوشدل،میلاد کیایی،حسین حیدری پور، بینر محتشم، محمد گلریز،محمد صیاد صبور،حبیب اله،نصراله مدقالچی،ابوالقاسم ظهیرالدوله،جعفرخانی،علی پویان،یداله وفاداری،اکبر محمدی،نوروز رسولی،یداله صمدی،علی اکبر صادقی،سید حمید ساسانی،محمد رسول محمدی فرد،خسرو عمارلویی،محمد رحیمی،سعید صارمی،اسماعیل آذر،سید محسن آقا نباتی،اسماعیل خلج،غلامحسین زمردی،اصغر همت و هرمز سیرتی تجلیل شد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: