انتشار: ۱۹:۰۰ - ۲۰ آذر ۱۳۹۶
فیلمبرداری فیلم سینمایی «بهت» به کارگردانی عباس رافعی به نیمه رسید.
به گزارش سرویس سینما و تئاتر تابناک فرهنگی ؛فیلم سینمایی «بهت» به تهیه کنندگی محمد نشاط روزهای تولید را سپری می کند.
محمد نشاط تهیه کننده فیلم سینمایی «بهت» در این باره گفت: بیش از 50 درصد از فیلمبرداری «بهت» به پایان رسیده و مهتاب کرامتی، رعنا آزادی ور، علیرضا آقاخانی و محمدرضا رهبری جلوی دوربین محمود کلاری رفته اند.
وی با اشاره به روند رو به رضایت تولید این فیلم سینمایی افزود: عوامل سازنده «بهت» اعم از تولید، تدارکات، صحنه، لباس، گریم و فیلمبرداری همگی با تلاش شبانه روزی خود سعی دارند تا در زمان باقی مانده اثری در خور شان سینمای ایران به ارمغان بیاورند و در راس این تلاش ها همراهی و حضور محمود کلاری و عباس رافعی غنیمت است.
نشاط تصریح کرد: «بهت»در ژانر اجتماعی ساخته می‌شود و درباره زوجی از قشر متوسط ایران امروز است که پس از 20 سال فراق اکنون که همدیگر را یافته‌اند و برای تحکیم این عشق، سرنوشت بچه‌هایشان را با زوجی از طبقه پایین جامعه گره می‌زنند، غافل از اینکه این آغازی برای فروپاشی هر دو خانواده است.
به گفته وی، گروه سازنده این فیلم سینمایی تاکنون در لوکیشن‌هایی همچون دانشکده تربیت مدرس، موزه تاریخ پزشکی ایران حضور داشته‌ اند.
نشاط افزود: ساخت موسیقی این فیلم توسط فردین خلعتبری ادامه دارد و طی چند روز آینده صداگذاری آن توسط علی ابوالصدق آغاز خواهد شد.
برچسب ها: بهت فیلم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: