انتشار: ۱۲:۵۴ - ۱۳ آذر ۱۳۹۶
انجمن منتقدین لس‌اآنجلس، «مرا به نامت صدا کن» را به عنوان بهترین فیلم سال ۲۰۱۷ میلادی برگزیدند.
به گزارش سرویس سینما و تئاتر تابناک فرهنگی ؛به تدریج با رسیدن به اوج فصل جوایز سینمایی، انجمن‌های سینمایی در آمریکا اقدام به معرفی برترین‌های سینما در سال ۲۰۱۷ می‌کنند و انجمن منتقدین لس‌آنجلس نیز طبق سنت هر ساله فهرست خود از بهترین‌های سال را منتشر کرد.
فیلم «مرا به نامت صدا کن» به کارگردانی «لوکا گوادانینو» از نگاه منتقدین نیویورک به عنوان بهترین فیلم سال ۲۰۱۷ برگزیده شد و در مکان دوم فیلم «پروژه فلوریدا» به کارگردانی «شین بیکر» قرار گرفت.
در بخش بهترین کارگردانی نیز «گیلرمو دل‌تورو» برای فیلم «شکل آب» برگزیده شد و جایزه بهترین بازیگر زن نیز به «سالی هاوکینز» برای بازی در این فیلم رسید. همچنین «تیموتی شلمی» برای بازر در فیلم «مرا به نامت صدا کن« عنوان بهترین بازیگر مرد را به خود اختصاص داد. «ویلم دفو» (پروژه فلوریدا) و «لاری میت کالف» (لیدی برد) نیز به ترتیب در بخش بازیگر نقش مکمل مرد و زن برگزیده شدند.
«۲۰ تپش در دقیقه» به کارگردانی «روبین کامپیلو» برنده جایزه بزرگ هیئت داوران کن و نماینده سینمای فرانسه در اسکار ۲۰۱۸، بهترین فیلم خارجی سال شناخته شد و جایزه بهترین انیمیشن به «نان‌آور» رسید.
«چهرها مکان‌ها» به کارگردانی «آنیس واردا» و «جی. آر» نیز به عنوان بهترین اثر مستند سال شناخته شد.
پیش از این حلقه منتقدین نیویورک فیلم «لیدی برد» به کارگردانی «گرتا گرویگ» را به عنوان بهترین فیلم سال ۲۰۱۷ سینمای آمریکا معرفی کرد.
سال گذشته فیلم «مهتاب» ساخته «بلی جنکینز» عنوان بهترین فیلم سینمای جهان را از نگاه انجمن منتقدین لس‌آنجلس از آن خود کرد که در نهایت موفق به کسب جایزه اسکار بهترین فیلم شد.
مراسم اعطای جوایز انجمن منتقدین لس‌آنجلس روز ۱۳ ژانویه (۲۳ دی) برگزار می‌شود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: