انتشار: ۲۰:۱۹ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۴
ساخت نمایش صحنه‌ای برادوی با اقتباس از «کلوب مشت‌زنی» که شایعه‌های ساخت و تهیه آن از سال ۲۰۱۱ تا به حال به گوش می‌رسید، به قطعیت نزدیک می‌شود.
به گزارش تابناک فرهنگی به نقل از وال استریت ژورنال، چاک پالانیوک که رمان پرفروش این داستان را در سال ۱۹۹۶ نوشت، طی مصاحبه‌ای با این سایت اعلام کرد که دیوید فینچر، که اقتباس سینمایی محبوب این داستان را در سال ۱۹۹۹ با نقش‌آفرینی برد پیت، ادوارد نورتون و هلنا بونهام کارتر ساخت، حالا شدیدا به تهیه اپرای راک این اثر فکر می‌کند.

او همچنین به نام چند تن از اعضای احتمالی تیم خلاقانه ساخت این نمایش نیز اشاره کرد و گفت فینچر با کسانی از جمله جولی تیمور کارگردان برنده جایزه تونی و همچنین ترنت رزنر مرد اول گروه ناین اینچ نیلز و برنده جایزه اسکار که در حال حاضر دارد روی ساخت آهنگ این نمایش کار می‌کند، در حال مذاکره است.

البته با توجه به اینکه آقای پالانیوک پیش‌بینی می‌کند در زودترین حالت، دو سال طول خواهد کشید تا نمایش «کلوب مشت‌زنی» به مرحله اجرایی برسد، این نمایش اپرای سبک راک به این زودی‌ها هم روی صحنه نخواهد رفت.

رمان «کلوب مشت‌زنی» اولین بار در ماه آگوست سال ۱۹۹۶ منتشر و موفق به کسب دو جایزه شد؛ جایزه کتاب انجمن کتاب‌فروشان پاسیفیک نورت‌وست و همچنین جایزه کتاب اورگان برای بهترین رمان سال. اقتباس سینمایی این کتاب در ماه اکتبر سال ۱۹۹۹ توسط کمپانی قرن بیستم فاکس اکران شد و توانست بیش از ۱۰۰ میلیون دلار در باکس آفیس فروش داشته باشد. این فیلم با نقش‌آفرینی‌ به یادماندنی برد پیت، ادوارد نورتون،‌ هلنا بونهان کارتر و جرد لتو تبدیل به یکی از محبوب‌ترین فیلم‌ها در فرهنگ عامه شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: