انتشار: ۱۸:۰۰ - ۱۱ آذر ۱۳۹۶
فیلم «تمارض» به کارگردانی «عبِد آبِست» در ادامه نمایش‌های بین‌المللی‌اش در چند رویداد سینمایی در قاره اروپا و آمریکا به روی پرده می‌رود.
به گزارش سرویس سینما و تئاتر تابناک فرهنگی ،«تمارض» ابتدا در هجدهمین جشنواره فیلم تفلیس که از ١٣ تا ١٩ آذر در گرجستان برگزار می‌شود، در بخش افق‌های این رویداد که مختص موفق‌ترین آثار سال ٢٠١٧ در عرصه بین‌الملل است در کنار فیلم‌هایی چون «شکل آب» ساخته «گیلرمو دل تورو» برنده شیر طلای ونیز، «روز بعد» از «هونگ سانگ سو» از کره جنوبی و «درخشندگی» به کارگردانی «نائومی کاواسه» به روی پرده خواهد رفت.
این فیلم در ادامه حضور بین‌المللی خود دی ماه در هفتمین جشنواره فیلم‌های ایرانی پراگ در کشور جمهوری چک نمایش داده می‌شود و سپس به آمریکا رفته و در بیست و سومین جشنواره فیلم‌های ایرانی موزه هنرهای زیبای بوستون و بیست و دومین جشنواره فیلم‌های ایرانی  واشنگتن دی سی به اکران درمی‌آید.
«تمارض» پیشتر نماینده سینمای ایران در جشنواره های برلین، تورنتو، شانگهای، ترانسیلوانیا و...بوده است. این فیلم هم اکنون در سینماهای هنر و تجربه" در حال اکران است.
مریم شفیعی تهیه‌کننده، حمید خضوعی ابیانه مدیر فیلمبرداری و هایده صفی‌یاری تدوینگر این فیلم هستند و محمد اَطبایی نیز عرضه و پخش بین‌المللی ‎«تمارض» را برعهده دارد.
عبد آبست، وحید راد، مجید یوسفی، دانیال خجسته، شهرزاد سیفی، اَصغر پیران، جواد پورحیدری، جواد پولادی، علیرضا ساوه درودی، ایمان بسیم،  حنانه شاهرخی، حسن و حسین جعفری بازیگران این فیلم هستند. 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: