انتشار: ۱۵:۲۲ - ۲۱ آبان ۱۳۹۶
هلن میرن بازیگر نامدار بریتانیایی چهل و پنجمین رییس جمهور آمریکا را شخصیتی شکسپیری توصیف کرد.
به گزارش سرویس سینما و تئاتر تابناک فرهنگی  به نقل از ونیتی فر، هلن میرن که در نقش‌های مختلفی بازی کرده و بارها در نقش ملکه الیزابت ظاهر شده، صدایش را به شخصیت‌های انیمیشن وام داده و در مجموعه «سریع وخشمگین» در نقش مادر جیسون استتم ظاهر شده، اکنون منتظر یک نقش جدید است: دونالد ترامپ.

بازیگر برنده جایزه اسکار می‌گوید: خیلی بامزه است نقش ترامپ را بازی کنی.

هلن میرن که سه جایزه تونی، امی و اسکار را در کارنامه دارد در مدرسه فیلم و تلویزیون دانشگاه لایولا ماریموت گفت: عاشق این نقشم. دوست دارم آن موها را هم داشته باشم! چه شخصیت فوق‌العاده‌ای... اصلا زندگی واقعی خیلی جالب‌تر از این است که بروی و شخصیتی را خلق کنی. او یک نوع شخصیت شکسپیری است که شاید عاقبتی شکسپیری هم داشته باشد.

میرن درباره تحقیق روی شخصیت جالب ترامپ هم حرف زد و گفت: فکر نمی‌کنم سخت باشد که بخواهی ببینی او واقعا چطور فکرمی کند. باید کودکی و مدرسه رفتن او را بررسی کنی. پدرش را، مادرش را. خیلی درباره ترامپ و پیش زمینه او خبر ندارم، اما اگر قرار باشد نقش او را بازی کنم، قطعا باید از این نقطه شروع کنم.

دونالد ترامپ شخصیت‌های مختلفی را تحت تاثیر خود قرار داده و پیش از این که رییس جمهوری شود جانی دپ، آلک بالدوین، جیمی فالون، درل هاموند و حتی مریل استریپ در نقش او جلوی دوربین یا روی صحنه رفته‌اند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: