انتشار: ۱۴:۳۱ - ۲۱ آبان ۱۳۹۶
طی برگزاری نخستین روز از یازدهمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال، از مجموعه ۳۰ عنوان کتاب‌ در حوزه آموزه‌های سواد رسانه ای با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی رونمایی شد.
به گزارش تابناک فرهنگی، انتشارات پشتیبان به عنوان ناشر تقدیر شده نهضت سواد رسانه ای کشور و به عنوان امی و ناشر تخصصی دستاوردهای حوزه سوادرسانه ای با همکاری مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال و دبیرخانه همایش بین المللی سوادرسانه ای، بالغ بر ۳۰ عنوان کتاب در زمینه سواد رسانه ای را منتشر و رونمایی کرد.

از این دست می‌توان به مجموعه ۱۴ جلدی «تک نگاشت های سواد رسانه ای» به موضوعات متنوع حوزه سواد رسانه ای اشاره کرد که از دستاوردهای اولین همایش سواد رسانه ای و مسئولیت می باشد.

این مجموعه به همت مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال و با همکاری مشترک مرکز رسانه های دیجیتال و انتشارات پشتیبان آماده و به چاپ رسیده است.

مجموعه ۸ جلدی «شهروند هوشمند» نیز مجموعه ای جهت آموزش مفاهیم مرتبط با آموزش سواد رسانه ای برای استفاده معلمین، مدرسین و خانواده ها که توسط مدرس سواد رسانه ای سرکار خانم نصیری تالیف و به سفارش مرکز رسانه های دیجیتال با همکاری دپارتمان ارتباطات و رسانه انتشارات پشتیبان است که به چاپ و رونمایی رسیده است.

همچنین کتاب «مقالات برگزیده همایش ملی سوادرسانه ای و مسئولیت اجتماعی» به همت دکتر مرتضی موسویان ریاست مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیحیتال و دکتر افراسیابی ریاست انجمن سواد رسانه ای کشور با همکاری دپارتمان ارتباطات و رسانه انتشارات پشتیبان چاپ شده که از دیگر مجموعه کتاب‌های مورد رونمایی در این دوره از نمایشگاه رسانه های دیجیتال محسوب می ‌شود.

شایان ذکر است یازدهمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال از تاریخ ۲۰ لغایت ۲۶ آبان ماه ۱۳۹۶ در محل مصلی امام خمینی (ره) تهران برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: