انتشار: ۱۷:۰۱ - ۰۹ آبان ۱۳۹۶
مرتضی میرباقری طی دیداری با خانواده شهید فهمیده از تربیت نسل ها سخن گفت.
به گزارش سرویس سینما و تئاتر تابناک فرهنگی، در آستانه ۱۳ آبان روز دانش آموز، خانواده شهید فهمیده و فعالان بسیج دانش آموزی در ساختمان سیمای جمهوری اسلامی حضور یافتند. مرتضی میرباقری معاون سیما در دیدار با والدین این شهید، حضور آنها را در رسانه ملی افتخاری بزرگ توصیف کرد و خطاب به پدر و مادر شهید فهمیده گفت: خداوند در خانواده شما کرامت را نهادینه کرده است.

وی با اشاره به خاطرات مادر شهید فهمیده تاکید کرد: با نگاهی به زندگی کوتاه این شهید بزرگوار درمی یابیم برای تربیت انسان ها چیزی بیشتر از دروس مدرسه نیاز داریم. در طول سالیان دراز خانواده شما مسیر فرزندان شهیدشان را همچنان ادامه داده اند.

میرباقری امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی را نتیجه ایثارگری های شهدایی همچون شهید فهمیده دانست و از دانش آموزان خواست تا این میراث را حفظ کرده و به نسل های آینده کشور سینه به سینه منتقل کنند.

وی همچنین از هیات اندیشه ورزی بسیج دانش آموزی خواست تا با مشورت های مناسب به شبکه امید در زمینه تولیدات دانش آموزی این شبکه را یاری رسانند.

میرباقری با اشاره به شبکه امید به عنوان شبکه ای مستقل برای نوجوانان تاکید کرد: ترویج سبک زندگی ایرانی- اسلامی بزرگ ترین دغدغه برنامه سازان ماست و خانواده به عنوان اولین و محوری ترین رکن جامعه برای تربیت افراد، هدف اصلی در تمامی برنامه سازی هاست. رسانه ملی با مخاطب قرار دادن این نهاد مهم تلاش می کند تا تمامی جامعه را به صورت مستقیم و غیرمستقیم تحت تاثیر قرار دهد.

وی از شکاف میان والدین و فرزندان سخن گفت و اضافه کرد: از اهداف برنامه سازی در شبکه های تلویزیونی کم کردن این فاصله و پاسخگویی به نیازهای خانواده هاست. شبکه امید با این امید راه اندازی شد که بتواند گروه بزرگی از جامعه ما که نوجوانان هستند هدف قرار داده و پاسخگوی نیاز آنان باشد.

معاون سیما از میلیون ها استعدادی سخن گفت که باید با همکاری و همدلی نهادهای مرتبط اعم از خانواده، آموزش و پرورش و صداو سیمای جمهوری اسلامی به فعلیت برسند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: